اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 4 شهريور 1391 / کد مطلب: 3486 / نظرات: 0

روستاهای مزینان و صدخرو شهر می شوند/


داورزن به عنوان مبلمان خراسان رضوی باید جایگاه خود را پیدا كند


داورزن به عنوان مبلمان خراسان رضوی باید جایگاه خود را پیدا كند نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای ،خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت : شهرستان داورزن به عنوان پیشانی و مبلمان ورودی خراسان رضوی باید جایگاه خود را بدست آورد.
  
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، علی سبحانی فر  در جمع مردم شهرستان داورزن افزود: در سال های گذشته این شهرستان جایگاه واقعی خود را در خراسان رضوی بدست نیاورده است .

وی با اشاره به عبور محور بین المللی تهران – مشهد از این شهرستان ، اظهارداشت: این توانمندی می تواند شهرستان داورزن را به جایگاه واقعی خود برساند.

عضو كمیسیون صنایع و معادن با اشاره به ضعف های موجود در بخش كشاورزی و صنایع در این شهرستان، ادامه داد: خوشبختانه این شهرستان می تواند در بخش گردشگری و استفاده از حضور میلیون ها مسافر و گردشگر حرفهای فراوانی برای گفتن داشته باشد.

وی در عین حال وجود مناطق گردشگری از جمله آثار باستانی قبل از اسلام و كاروانسراهای بین راهی را خاطر نشان كرد و گفت : این شهرستان خواهد توانست در بخش گردشگری موفقیت های مهمی را بدست آورد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در بخش گردشگری حمایت دولت و مسوولان شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

سبحانی فر با اشاره به مكاتبات صورت گرفته برای معرفی فرماندار شهرستان داورزن در استانداری خراسان رضوی، بیان كرد: قطعا نصب یك تابلو نمی تواند عامل پیشرفت یك منطقه باشد و در این راه باید نخبگان و سرمایه گذاران شهرستان بیشترین تلاش خود را داشته باشند.

سبحانی فر در ادامه با انتقاد از مسوولان شهرستان داورزن گفت: متاسفانه مسوولان شهرستان داورزن برای كمبودها و مشكلات موجود در این شهرستان هیچ مكاتبه ای با دفتر نداشته اند.

وی ایجاد منابع درآمدی برای شهرداری داورزن را یا آور شد و گفت : شورای شهر و شهرداری شهر داورزن باید با ایجاد بسترهای مناسب سعی در جذب امكانات و خرید ماشین آلات و تاسیس كارخانجات آسفالت و شن و ماسه داشته باشند و در این راه همكاری لازم در جهت جذب اعتبارات دولتی و تسهیلات مناسب را برای آنان خواهیم داشت .

رییس كمیته IT مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای شهرستان داورزن ، بیان كرد: خوشبختانه آنتن های BTSموجود در روستاهای ریوند و صدخرو راه اندازی و مورد بهره برادی قرار گرفته تا مشكل آنتن دهی این شهرستان نیز مرتفع شود.

وی اظهار امیدواری كرد كه با پیگیری ها انجام شده در وزارت كشور و استانداری خراسان رضوی به زودی شاهد اعلام نقطه شهری برای روستاهای مزینان و صدخرو باشیم.

وی تكمیل راه های روستایی این شهرستان رایادآور شد و ادامه داد: مرمت محور جنوبی شهرستان به همراه تكمیل و آسفالت راههای مواصلاتی روستاهای چشام به محور بین المللی تهران – مشهد ومحور روستایی چوبین به كلاته مزینان در دستور كار است.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین ، جغتای خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های فراوان امام جمعه این شهرستان در ابعاد مختلف اجتماعی – مذهبی و اقتصادی در سطح شهرستان گفت: پیگیری های امام جمعه داورزن خواهد توانست بسیاری از مشكلات و كمبودهای این شهرستان را رفع كند.

امام جمعه شهرستان داورزن نیز در سخنانی با اشاره به خدمات فراوان دولت در این شهرستان، بیان كرد: رفع مشكلات موجود در این بخش از جمله گاز رسانی به روستاهای این شهرستان و ایجاد فرصتهای شغلی ، خدمات دولت در این شهرستان را تكمیل خواهد كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.