اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 4 شهريور 1391 / کد مطلب: 3484 / نظرات: 0

در سومین روز از هفته دولت /


17 طرح مخابراتی مورد بهره برداری شد


17 طرح مخابراتی مورد بهره برداری شد در سومین روز از هفته دولت 17 طرح مخابراتی در آیین خاصی با حضور نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ،معاون استاندار و فرماندار و شماری از مسوولان محلی در این شهرستان افتتاح شد.
  
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از  ایرنا، مدیر مخابرات سبزوار در حاشیه مراسم افتتاح طرح های توسعه مخابراتی مركز شهید پرستش سبزوار افزود: این طرح ها شامل توسعه سوئیچ ،اینترنت پر سرعت ، توسعه كابل های ارتباطی نوری و نصب چندین آنتن بی تی اس در سطح شهرستان می باشد.

وی اظهار داشت : برای تجهیز و اجرای این طرح های توسعه مخابراتی 9 میلیارد و 480 میلیون ریال هزینه شده است .

مدیر مخابرات سبزوار همچنین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نیز گفت : پنج آنتن بی تی اس برای تقویت و پوشش دهی مناسب تلفن همراه در روستاهای صدخرو، روشن آباد،رباط جز،مشكان و ریوند این شهرستان نصب و راه اندازی شده است .

وی افزود:ما از نظر واگذاری تلفن ثابت در شهرستان سبزوار هیچ مشكلی نداریم و در اولین فرصت به متقاضیان، تلفن ثابت واگذار می كنیم.

مهندس خواستار بیان كرد : سبزوار از نظر خدمات دهی اینترنت پر سرعت بعد از مشهد مقدس رتبه خوبی در استان خراسان رضوی دارد.

وی تعداد مشتركان اینترنت پر سرعت مخابرات سبزوار را در یك سال گذشته 5130 مورد دانست و افزود: این در حالی است كه هشت شركت خدمات دهی اینترنت پر سرعت نیز توسط بخش خصوصی در این شهرستان فعالیت دارند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.