اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 1 شهريور 1391 / کد مطلب: 3459 / نظرات: 0

تشکیل شورای هماهنگی و نظارت بر محصولات سمعی و بصری /


نشست مدیران فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی


نشست مدیران فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت :فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در جامعه جایگاه ارزشمندی دارند و این فروشگاه ها بعنوان حامی صنعت سینما می باشند.
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،مجید عسكری  در جلسه مدیر مسوولان فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی شهرستان سبزوار افزود :بررسی مشكلات فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی شهرستان از اهداف این نشست است .
 
وی خواستار هماهنگی و نظارت بیشتر بر فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی شهرستان شد و افزود: برای برخورد و مقابله با توزیع سی دهی های مبتذل ، شورایی با عنوان شورای هماهنگی و نظارت بر محصولات سمعی و بصری تشكیل شده است .
 
وی ادامه داد: مسوول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس شورا و نمایندگانی از معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی انقلاب ، رییس شعبه ویژه رسیدگی كننده به جرائم مربوطه در این شورا حضور دارند.
 
وی همچنین افزود: نمایندگان فرمانداری ، اطلاعات ، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر ، رییس پلیس اداره نظارت بر اماكن عمومی فرماندهی انتظامی ، فرماندهی مقاومت بسیج ، اداره صنعت ،معدن و تجارت ، امور صنفی و كارشناس امور سینمایی و بصری این اداره به عنوان دبیر این شورا در این شورا عضویت دارند.
 
عسكری در ادامه تصویب تشكیل شركت تعاونی را از مهمترین مصوبات این جلسه دانست و اظهار داشت :با تشكیل این شركت تعاونی می توان شاهد فعالیت منسجم این فروشگاهها و حل شدن مشكلات مدیران بود.
 
وی در خصوص معافیت فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی از مالیات گفت : مدیران با هماهنگی نماینده اصناف در كمیسیون اداری می توانند در این مورد اقدام كنند.
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار برای استفاده از تسهیلات بیمه هنرمندان، قول انعكاس درخواست مدیران را به مقامات بالا داد.
 
وی همچنین به ممنوعیت فروش لوح فشرده در فروشگاههای غیر محصولات فرهنگی اشاره كرد و گفت :همان گونه كه تاكنون با افراد متخلف برخورد قانونی شده از این به بعد هم با دوره گردها ، فروش سی دی های غیر مجاز و رایتی نیز برخورد خواهد شد .
 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.