اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 1 شهريور 1391 / کد مطلب: 3457 / نظرات: 0

سبحانی فر/


ازسرمایه گذاران در توسعه شهرستان ها حمایت می كنیم


ازسرمایه گذاران در توسعه شهرستان ها حمایت می كنیم  نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، خوشاب ،جوین ، جغتای ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت : از سرمایه گذاران در توسعه شهرستان ها حمایت می كنیم .

به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا' علی سبحانی فر' امروز در جمع مردم و مسوولان خوشاب، افزود : مسوولان و نمایندگان مجلس در این شهرستانها از سرمایه گذاران پشتیبانی می نمایند و از آنها انتظار دارند در این مناطق سرمایه گذاری كنند.
 
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی خطاب به سرمایه گذاران،گفت : قطعا بدانید كه حامی شما بوده و تا هر كجا كه لازم باشد برای توسعه منطقه پا به پای شما خواهیم آمد.
 
نماینده مردم خوشاب در مجلس شورای اسلامی اقدامات انجام شده حوزه كاری خود را تشریح و به پیگیری جاده فیروزه به خوشاب و جاده ترانزیتی سبزوار به دو راهی قوچان اشاره كرد و افزود : به وزیر راه و شهرسازی برای تامین اعتبار این پروژه ها مكاتباتی شده است.

سبحانی فر به اقدامات دیگری مانند انجام مطالعات گازرسانی به 45 روستای شهرستان خوشاب اشاره كرد و گفت : باید پیگیری لازم صورت گیر تا این پروژه ها عملیاتی شود.
 
وی با اشاره به روز قدس افزود : این روز به عنوان نماد مبارزه با استكبار و مستكبرین، خودباوری ، مقاومت و بیداری اسلامی را برای كشورها به ارمغان آورد.

وی اظهار داشت : شكست در جنوب لبنان در سال2000 ، . شكست در جنگ 33 روزه در سال 2006 ، شكست در جنگ 22 روزه غزه در سال 2008 برای صهیونیست ها سنگین بود و آنها و استكبار اكنون در پی جبران شكست های خود هستند.
 
این نماینده مجلس افزود : بعد از بیداری اسلامی در كشورهای مصر و تونس و شكست كشورهای غربی و مایوس شدن از اهدافی كه دنبال می كردند، آنها متوجه شدند كه این جمهوری اسلامی است كه بر اساس راهبردهای اساسی به مردم و مسلمانان خط می دهد و لذا توطئه ها را تشدید كردند.
 
سبحانی فر ، تحریم اقتصادی ایران و ایجاد ناامنی در سوریه ، لبنان و عراق همگی ازنقشه های شوم استكبار است كه در واقع علیه جمهوری اسلامی بكار گرفته می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه های مستكبران علیه ایران اسلامی و تحریم اقتصادی كشورمان گفت : مردم عزیز اگر مقاومت كرده و متحد باشند مستكبرین را شكست خواهند داد.
 






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.