اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 31 مرداد 1391 / کد مطلب: 3445 / نظرات: 0

ملوندی برترین های مسابقات جامعه کارگری را اعلام کرد/


مسابقات قرآنی ویژه جامعه کارگری برگزار شد


مسابقات قرآنی ویژه جامعه کارگری برگزار شد برترین های دومین دوره مسابقات قرآنی ویژه جامعه کارگری شهرستان های سبزوار،جوین ،جغتای و خوشاب در محل دانشگاه علوم قرآنی سبزوارمعرفی شدند.

معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی سبزوار امروز در گفت و گو با سبزوار پیام  گفت : این مسابقات با مشارکت نمایندگی های ایران خودرو و مدیران خودرو (راستی) با حضور 60 نفر در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل برگزار شد.

حسین ملوندی در مورد عناوین کسب شده در رشته قرائت توسط کارگران در این مسابقات افزود: علی اکبر دارینی ومحسن رشیدی از شرکت کابل خورد در رشته قرائت مقام  اول و علی اکبر طبسی از شرکت نفت و محمد حسین امینی زاده از شرکت کابل خودرو به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی در باره کسب مقام در رشته قرائت توسط فرزندان کارگر این مسابقات نیز اظهار داشت : رضا تاج آبادی از شرکت جمکو و نیزعلی طاهری عرب و حسین عباس آبادی از شرکت کشت و صنعت جوین به ترتیب اول تا سوم شدند.

 این مسئول در باره رشته  ترتیل کارگران این مسابقات هم گفت :محمد حسین امینی زاده و مهدی سربازدلیر از شرکت کابل خودرد سبزوار اول  و دوم شدند.

وی افزود:در بخش ترتیل فرزندان کارگر هم علی طاهری عرب از شرکت کشت و صنعت جوین مقام نخست را کسب کرد.

ملوندی در باره کسب مقام رشته ترتیل توسط همسران کارگر این مسابقات ادامه داد: مهناز کسکنی از شرکت فراورده های نفتی سبزوار و طاهره مقیسه از شرکت جمکو جوین مقام اول و دوم این بخش از مسابقات را از آن خود کردند.

وی در بخش قرائت همسران کارگر این مسابقات اضافه کرد:اعظم محمدی بصیر از شرکت نفت سبزوار،عصمت بازقندی از جمکو جوین و زهرا شم آبادی از کابل خودرو سبزوار به ترتیب مفام اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی سبزوار همچنین گفت : در این مسابقات فهیمه وطن از شرکت گاز نیز  مقام اول حفظ 10 جزء را  کسب کرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.