اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 شهريور 1390 / کد مطلب: 343 / نظرات: 0


مردم سبزوار براي حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس اعلام آمادگي كردند


مردم سبزوار براي حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس اعلام آمادگي كردند
 جمعي از مردم سبزوار، آمادگي خود را براي حضور پرشور و دشمن شكن در راهپيمايي روز جهاني قدس اعلام كردند. 
به گزارش  ايرنا آنان شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس براي حمايت از ملت مسلمان و مقاوم فلسطين را يك تكليف شرعي و ملي و يك وظيفه انساني دانسته و بر حضور گسترده در همايش اين روز تاكيد كردند.
يك شهروند سبزوار با بيان اينكه نبايد حضور در اينگونه همايشهاي ملي را كم اهميت دانست گفت: شركت در راهپيمايي روز قدس به منزله اعلام بيداري ملت هاي مسلمان در مقابل جنايات و ظلم هاي عليه بشريت است و بايد با حضور گسترده در اين روز هوشياري و انزجار خود را از دشمنان به نمايش بگذاريم.
' محمد شهرآئيني' اظهار داشت: امروز چشم مردم زير ستم فلسطين به حمايت هاي بين المللي از آنها دوخته شده و بايد با حضور گسترده در راهپيمايي روزي كه به نام قدس شريف نامگذاري شده، عزم جدي خود را در حمايت از آنها نشان دهيم.
يك شهروند ديگر هم زنده نگه داشتن روحيه استكبار ستيزي را از جمله اهداف همايش جهاني روز قدس دانست.
'محمد عابدي' افزود: حضور گسترده ما در راهپيمايي اين روز حمايت از ملتي مظلوم و اعلام بي تفاوت نبودن ما نسبت به رنج ها و دردهاي آنهاست و با حضور باشكوه همه آزاديخواهان جهان در صحنه ، ظالمان و مستكبراني همچون صهيونيست ها حساب كار خود را خواهند كرد.
وي افزود: شركت گسترده مردم در اين راهپيمايي، اعلام وفاداري نسبت به آرمان هاي امام راحل، معمار انقلاب اسلامي نيز هست.
يك معلم سبزوار هم در باره ضرورت حضور در راهپيمايي روز قدس گفت: به ويژه امروز كه مستكبران منطقه يكي پس از ديگري در حال سقوط هستند، رژيم اشغالگر قدس با مشكلاتي از درون مواجه شده و فشار خود بر ملت فلسطين را بيشتر كرده لذا حضور ما در صحنه براي حمايت از حركت هاي ضد استكباري و اعلام انزجار از مستكبران بايد پر رنگ تر باشد.
'ملوندي' افزود: دشمنان با ايجاد فتنه هايي سعي در القاي وجود اختلاف در كشور را دارند اما حضور گسترده و يكپارچه ملت در لبيك به نداي امام راحل و همگامي با رهبر معظم انقلاب، اين توطئه ها را نقش بر آب خواهد كرد.
وي گفت: تدبير امام راحل در نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز قدس نقطه آغازي بر حمايت هاي جهاني از ملت مظلوم فلسطين شد و تلنگري بود به همه ملت ها اعم از مسلمان و غير مسلمان كه در اعلام انزجار از رژيم غاصب صهيونيست و حمايت از ملت فلسطين بپا خيزند و ما نيز بايد با عزمي راسخ ادامه دهنده اين راه تا رهايي قدس شريف باشيم.
وي اظهار داشت: امروز فرياد مظلوميت ملت فلسطين و جنايات صهيونيست هاي غاصب آنقدر زياد شده كه حتي جهت گيري هاي رسانه هاي غرب و تحت سيطره صهيونيست ها در حمايت از اين رژيم غاصب و مشروع نشان دادن جنايات آنان، اثر خود را از دست داده و شاهد برآمدن فريادهاي ضد صهيونيستي در كشورهاي غربي هم هستيم.
وي با بيان اينكه در چنين شرايطي ضرورت حضور ملت مسلمان ايران در همايش روز جهاني قدس بيش از پيش احساس مي شود ابراز اميدواري كرد به زودي سرنگوني رژيم غاصب صهيونيستي را همچون سرنگوني ديگر مستكبران منطقه شاهد باشيم.
يكي از جوانان سبزوار هم با تاكيد بر لزوم حضور هوشمندانه به ويژه جوانان و نوجوانان در راهپيمايي بزرگ روز قدس گفت: ملت ايران با شركت باشكوه در اين همايش ،تعهد خود را نسبت به انقلاب ، نظام مقدس جمهوري اسلامي و ملت هاي مظلوم نشان خواهد داد.
' علي بشيره' افزود: روز جهاني قدس روز حمايت از ملت هاي مظلوم و روز اعلام انزجار عليه استكبار جهاني و اسرائيل غاصب است.
وي شركت در راهپيمايي روز قدس را وظيفه شرعي و ملي دانست و گفت: ما مسلمانان بايد با حضور باشكوه در اين راهپيمايي وحدت و انسجام خود را به دشمنان نشان دهيم.
وي با اشاره به نامگذاري جمعه آخر ماه مبارك رمضان با عنوان روز قدس توسط امام خميني (ره) افزود: با حضوري گسترده در اين راهپيمايي بار ديگر با آرمان هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجديد بيعت كرده و همبستگي خود را با ملت فلسطين اعلام خواهيم كرد.
يك راننده تاكسي هم حضور گسترده مسلمانان و به ويژه ملت ايران در حماسه روز قدس را مايه دلگرمي ملت مظلوم فلسطين در شرايطي دانست كه رژيم اشغالگر هر روز جنايات تازه اي عليه آنان مرتكب مي شود.
' حسن آبادي' گفت: امسال هم همچون گذشته با لبيك به نداي رهبر عزيزمان در راهپيمايي روز جهاني قدس شركت گسترده خواهيم داشت.
وي افزود: با شركت در راهپيمايي روز قدس حمايت خود را از مقاومت فلسطينيان اعلام كرده و اميدواريم با امدادهاي الهي به زودي شاهد سرنگوني غاصبان در سرزمين اشغالي فلسطين باشيم.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.