اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 مرداد 1391 / کد مطلب: 3429 / نظرات: 2

مداحی از زحمات دکتر محسنی ثانی برای ارتقای داورزن تقدیر کرد/


امام جمعه خواهان معرفی فرماندار داورزن شد


امام جمعه خواهان معرفی فرماندار داورزن شد  امام جمعه داورزن خواهان معرفی فرماندار این شهرستان تازه تاسیس تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید شد و گفت :معرفی فرماندار داورزن یكی از خواسته های مردم این شهرستان است .
  
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود مداحی  در نشستی كه دكتر محسنی نماینده مردم سبزوار،جوین ،جغتای ،خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی حضور داشت از دولت و زحمات این نماینده ی مجلس برای پیگیری ارتقای شهرستان داورزن قدر دانی كرد.

وی افزود: پیگیری های شما نمایندگان و برخی از مسوولین، این هدیه بزرگ و ارتقای داورزن به شهرستان را برای مردم منطقه به ارمغان آورد.

وی همچنین استقرار امام جمعه ،دانشگاه پیام نور،گاز طبیعی،پایگاه اورژانس 115،كتابخانه ولیعصر،استقرار نمایندگی بهزیستی و ... را از خدمات نمایندگان و مسوولان در شهرستان داورزن دانست .

امام جمعه داورزن در عین حال بخشی از نیازهای این شهرستان تازه تاسیس را بر شمرد و همچنین از این نماینده مجلس خواست تا ناحیه صنعتی در این منطقه ایجاد شود.

نماینده مردم سبزوار،حوین ،جغتای ،خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی هم گفت : از برخی سرمایه داران خواسته ایم و می خواهیم تا حال كه اغلب زیرساخت ها در داورزن آماده شده برای ایجاد صنعت در داورزن اقدام نمایند و كمك حداكثری 80 درصدی را از سمت دولت و نمایندگان دریافت دارند.

دكتر محمد رضا محسنی ثانی در مورد نیازها و خواسته های امام جمعه و مردم برای این شهرستان تازه تاسیس افزود:آنچه در توان باشد كمك خواهم كردولی آبادانی یك منطقه در گرو همكاری متقابل مردم است.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.