اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 28 مرداد 1391 / کد مطلب: 3413 / نظرات: 0

طی هفته دولت /


59 پروژه عمرانی در ششتمد افتتاح می شود


59 پروژه عمرانی در ششتمد افتتاح می شود حسین پور/ بخشدار ششتمد گفت:در هفته دولت امسال 59 پروژه در سطح شهرستان ششتمد به بهره برداری می رسد.
مهدی ترمئی در گفت و گو با خبرنگار سبزوار پیام افزود: این پروژه ها که با اعتباری بالغ بر 000/000/167/4 تومان در طول هفته دولت افتتاح خواهد شد گوشه ای از خدمات دولت دهم است.
وی ادامه داد: اداره جهادکشاورزی با 28 پروژه و با هزینه 950میلیون تومان بیشترین تعداد پروژه را به خود اختصاص داده است که شامل پروژه احیاء قنوات ، لوله گذاری و احداث کانال انتقال آب می باشد.
بخشدار ششتمد اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی نیز 000/000/300/1تومان برای محور روستائی قلعه میدان به خرسف هزینه نموده است که در هفته دولت مردم روستاهای این منطقه از راه مناسب برخوردار خواهند شد.
ترمئی گفت: اداره برق نیز مجری هشت پروژه با هزینه 970میلیون تومان در سطح شهرستان ششتمد است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: اداره آب و فاضلاب روستائی با 510میلیون تومان در قالب سه پروژه مشکل آب شرب روستاهای البلاغ ، حسن آباد و سبه را مرتفع خواهد ساخت.
بخشدار ششتمد ادامه داد: در طول هفته دولت از 12پروژه کمیته امداد با اعتبار 140میلیون تومان، حوزه بسیج جهت ساخت دومورد پایگاه بسیج با اعتبار 24میلیون تومان و شش پروژه که توسط دهیاریهای این شهرستان و با هزینه 73میلیون تومان احداث شده است به بهره برداری خواهد رسید.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.