اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 مرداد 1391 / کد مطلب: 3402 / نظرات: 0

مسلمانان با وحدت خود رژیم صهیونیستی را از صحنه محو می كنند


حفظ وحدت بر همه ملت مسلمان واجب است


حفظ وحدت بر همه ملت مسلمان واجب است  امام جمعه سبزوار گفت : اگر مسلمین وحدت خود را حفظ كنند دیگر رژیم صهیونیستی در صحنه باقی نمی ماند. 
   
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های وحدت آفرین نماز جمعه این هفته سبزوار افزود : حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

وی از حضور گسترده مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس تشكر كرد و افزود : مردم با شور و شعف و دهان روزه با حضور گسترده در راه پیمایی حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام كردند.

خطیب جمعه سبزوار حفظ وحدت را بر همه ملت مسلمان واجب دانست و اضافه كرد: با وحدت دشمن آسیب پذیر می شود.

وی وجوب راهپیمایی روز قدس را فتوای صریح امام راحل (ره) دانست و افزود: زمانی كه امكان اعزام نیرو و امكانات برای حمایت از فلسطین وجود ندارد باید با شركت در راهپیمایی روز قدس از این ملت مظلوم دفاع كرد.

امام جمعه سبزوار نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان را به دلیل اهمیت قدس به عنوان قبله دوم مسلمین عنوان كرد و گفت : روز قدس روز ایستادگی ، بیداری اسلامی و مقابله با مستكبرین و هشدار به همه ابرقدرتها و حمایت بین المللی از ملت مظلوم فلسطین است .

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینكه روز قدس روز مسلسل های متكی به ایمان است نه بازی های سیاسی، اظهار داشت : روز قدس روز آزمایش بزرگ و نماد صف بندی حق در برابر باطل است.

وی همچنین وی با اشاره به حمایت های نظام جمهوری اسلامی از ملت فلسطین و همه ملت های مظلوم دنیا، گفت: پشتوانه خدایی مسلمانان موجب خوار شدن رژیم اشغالگر قدس است همانگونه كه این پشتوانه خدایی موجب شكست آنها در مقابل عده معدودی از مسلمانان در جنگ 33 روزه شد.

امام جمعه سبزوار در بخشی دیگر از سخنانش با قدردانی از ایثار و ایستادگی آزادگان ورود آزادگان به میهن اسلامی را یاد آور شد و افزود : 280 نفر از آزادگان از سبزوار بودند كه یك نفر از آنان زیر شكنجه بعثی ها شهید شد.

وی با اشاره به مشكلاتی چون دوری از خانواده و شكنجه هایی كه در این مدت اسرا می دیدند، افزود : برخی از آزادگان تا 100 ماه در زندان بعثی ها بودند كه تنها زندان نبود بلكه شكنجه گاه محسوب می شد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به هفته دولت یاد دولتمردان رجایی و باهنر را گرامی داشت و اظهار داشت : ارتباط واقعی با خدا ، رسیدگی به وضع مستضعفان و توجه به مردم از پایه های دولت اسلامی است .

امام جمعه سبزوار با اشاره به پیامدهای نقد منصفانه در دولت افزود : نقد منصفانه موجب توسعه می شود ولی جوسازی و تخریب و نشر اكاذیب از طرف هر كسی كه باشد حرام است .

وی با اشاره به روز جهانی مساجد گفت : مسجد در واقع یك دانشگاه است و تربیت جوانان ما در مساجد باعث می شود آنان در مقابل همه انحرافات بیمه شوند .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.