اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 مرداد 1391 / کد مطلب: 3399 / نظرات: 2

اهالی ششتمد در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور گسترده داشتند/


ششتمدی ها انزجار خود را از صهیونیست ها اعلام کردند


ششتمدی ها انزجار خود را از صهیونیست ها اعلام کردند  حسین پور/ مردم ششتمد با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان استبار کوبیدند.   
مردم ولایتمدار و خداجوی ششتمد و روستای تابعه از امروز صبح حال و هوای خاصی به این شهر بخشیده بودند.
راه پیمائی روز قدس در ششتمد  از ساعت 30/9صبح از مقابل بانک کشاورزی این شهر به سمت حوزه بسیج باقرالعلوم برگزار شد.
یک پیرمرد روستائی بعد از 28 روز روزه داری و عبادت و با چهره ای خسته از گرمای مردادماه و کار طاقت فرسائی کشاورزی ، گفت: آمده ام تا به سفارش پیامبرم ندای مردم فلسطین را پاسخ بدهم ، آمده ام تا به ندای مردم سوریه لبیک بگویم و آمده ام تا ندای مردم میانمار را پاسخ دهم.
آری همه آمده بودند زن و مرد ، پیر و جوان که با آمدن خود مرحمی باشند بر زخم های چندساله مردم فلسطین.
کریمی یکی از فرهنگیان ششتمدی گفت: این حضور حداقل وظیفه ماست تا به جان نشان دهیم که ما مسلمان متحد هستیم و لحظه ای از آرمانهای خود کوتاه نخواهیم آمد.
بلالی از کسبه ششتمد گفت: مگر می شود ببینی در جهان اسلام اتفاقات متعدد می افتد و ما ساکت باشیم همانگونه که از موج بیداری اسلامی خرسند و خوشحالیم از اتفاقات ناگوار و کشته شدن مسلمانان در جای جای جهان متأثر هستیم و با حضور در راه پیمائی رور جهانی قدس این ابراز تأثر خود را از کشتار مسلمانان در نقاط مختلف اعلام می کنیم.
علوی کارگر که خود را از روستای پادر ششتمد معرفی کرد با خوشنودی از شرکت در اجتماع شرکت کنندگان در راه پیمائی روز قدس گفت: عبادات ما در ماه مبارک رمضان با شرکت در راه پیمائی روز قدس تکمیل می شود و اگر چنانچه نمی توانستم به این وظیفه شرعی یعنی شرکت در راه پیمائی به خاطر بعد مسافت عمل کنم بسیار ناراحت بودم و برای خودم نوعی خسران به حساب می آوردم.
در اجتماع پرشکوه مردم یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: اتفاقات صورت پذیرفته در سطح جهان همگی از نشانه های ظهور مهدی فاطمه است.
سیدباقر اسلامیخواه افزود: تا منجی عالم بشریت ظهور نکند این نامردی ها ادامه خواهد داشت و تنها راه خاتمه این حرکات ظهور حضرتش می باشد.
وی ادامه داد: متأسفانه دشمن برای به انزوا بردن مسلمان از هر وسیله ای استفاده می کند و نمونه کوچک آن ناداوری ها برای ورزشکاران و کشتی گیران در عرصه المپیک بود و نمونه های بزرگ تر آن هجوم وحشیانه شبانه به منازل مسلمان و تخریب منازل آنان بر سرشان است.
روحانی مقیم ششتمد ادامه داد: امروز لزوم هوشیاری بیشتر مسلمانان یک امر اجتناب ناپذیر است و هر مشکلی برای مسلمانان که پیش می آئید از بی توجهی و کم دقتی ما مسلمانان است.
این راه پیمائی با شکوه با قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم و نماد اسرائیل غاصب به پایان رسید. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.