اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 مرداد 1391 / کد مطلب: 3365 / نظرات: 3

تأکید معاون فرماندار سبزوار برضرورت اطلاع رسانی از خدمات دولت/


خدمات و اقدامات دولت باید اطلاع رسانی شود


خدمات و اقدامات دولت باید اطلاع رسانی شود معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار در آستانه هفته دولت بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق و كامل از خدمات دولت به مردم تأكید كرد.
  
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ، محمد كلاته روز چهارشنبه در نخستین جلسه ستادگرامیداشت هفته دولت سبزوار گفت : ضرورت اطلاع رسانی از خدمات دولت را تشریح كرد.

وی افزود: این ضرورت زمانی برای مردم بیشتر می شود كه بدانیم استكبار جهانی پس از گذشت سی و سه سال از انقلاب اسلامی هنوز دست از مبارزه نكشیده و دائماً سعی در تخریب نظام و خدمتگزاران مردم در دستگاه های دولتی دارد.

این مسوول گفت: امروز باید بیش از هرزمان دیگری نسبت به اطلاع رسانی مناسب از خدمات و دستاوردهای دولت بكوشیم تا مردم از خدمتگزاران راستین خود دلسرد نشوند.

وی افزود :البته مردم انقلابی ما خود به خوبی درجریان فعالیت های مسوولین هستند اما هنوز لازم است در این زمینه تلاش بیشتری صورت بگیرد.

معاون فرماندارسبزوار افزود: دولت در سالهای اخیر توانسته است در چند حوزه مهم موفقیت های ارزشمندی كسب كند كه از آن جمله می توان به تأمین مسكن خانواده های ایرانی با اجرای پروژه مسكن مهر ، هدفمندی یارانه ها ، سهمیه بندی سوخت و ... اشاره كرد كه مجموعه این اقدامات درعرصه اقتصاد كشور بسیار مهم و ضروری بوده است.

كلاته در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت ارزشی هفته دولت برای نظام جمهوری اسلامی ایران تأكید كرد و افزود : هفته دولت دركشور ما هفته ای بسیار پرمعناست كه با پاسداشت یاد و خاطره دو شهید بزرگوار دولت شهیدان رجایی و باهنر عجین شده است.

وی به شهدای دستگاه های دولتی كه تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند اشاره كرد و شهیدان چمران ، تندگویان و، فكوری ، فیاض بخش ، عباسپور ، كلانتری، سلیمی جهرمی ، قندی وزیر پست و تلگراف و ... را نمونه های بارزی از خدمتگزاران مردم دانست.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


3 نظر در صف تاييد است.