اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 مرداد 1391 / کد مطلب: 3356 / نظرات: 1

دعوت بخشدار برای شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس /


ششتمدی ها برای راهپیمایی لحظه شماری می کنند


ششتمدی ها برای راهپیمایی لحظه شماری می کنند حسین پور/ بخشدار ششتمد، مردم مومن و خداجوی این شهرستان را برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و گفت :مراسم راه پیمائی روز قدس همزمان با سراسر کشور در شهر ششتمد رگزار خواهد شد.   
به گزارش سبزوار پیام  ،مهدی ترمئی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : راه پیمائی امسال با توجه به تحولات منطقه و بیداری اسلامی و بویژه تحولات سوریه از جایگاه خاصی برخوردار است.
وی افزود: مردم ششتمد امسال نیز همچون گذشته در راه پیمائی روز جهانی قدس شرکت گسترده خواهند کرد و حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.
وی ادامه داد: انشاء الله به زودی شاهد تحقق آرزوی دیرینه مردم فلسطین و تمامی مسلمانان جهان یعنی پیروزی مردم فلسطین باشیم تا ثمره چندسال مجاهدت مردم فلسطین و حمایت مردم ایران اسلامی را نظاره کنیم.
بخشدار ششتمد گفت: مراسم باشکوه راه پیمائی روز قدس در شهر ششتمد ساعت 9صبح از ابتدا خیابان شهید مطهری به سمت حوزه مقاومت بسیج باقر العلوم در خیابان مهر آغاز خواهد شد. 

وی با اشاره به اهمیت این راهپیمایی گفت : مردم انقلابی و مومن ششتمد برای مایوس کردن دشمنان انقلاب و نظام لحظه شماری می کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.