اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 مرداد 1391 / کد مطلب: 3347 / نظرات: 0

سرپرست اداره بهزیستی خوشاب:


در ماه مبارك رمضان 100سبدكالا بین مددجویان بهزیستی خوشاب توزیع شد


 سرپرست اداره بهزیستی خوشاب گفت : در ماه مبارك رمضان 100سبد كالا به ارزش ریالی 20 میلیون ریال بین مددجویان این اداره توزیع شد.
به گزارش سبزوارپیام ،'علی گرمابی ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این سبد های كالا از دهم ماه مبارك رمضان بین مددجویان این اداره براساس اولویت توزیع شد.

وی اظهار داشت: خانواده های بی سرپرست ، مستمری بگیران نیازمند ، معلولان سرپرست خانوار و خانواده های دارای چند معلول در اولویت دریافت سبد كالای ماه مبارك رمضان بودند.

وی ارزش ریالی هر سبد كالا را 200 هزار ریال و شامل برنج ،گوشت مرغ ،روغن ، قند ، رب گوجه فرنگی ،ماكارونی وحبوبات عنوان كرد .

سرپرست اداره بهزیستی خوشاب از اطعام حدود 600 نفر از مددجویان این اداره در ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: با مشاركت و همراهی خیران هر شب 20 نفر از مددجویان این اداره با یك وعده افطاری پذیرایی می شوند.

این مسوول دعوت از خیران را از برنامه های این اداره برای جذب مشاركت ها عنوان كرد و گفت : در این راستا در سطح شهرستان اطلاع رسانی و نشست هایی با مسوولان و مردم انجام شده است .

گرمابی همچنین نشست با بخشداران و دهیاران شهرستان خوشاب و نیز رایزنی با ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برای جذب مشاركت ها در جمع آوری فطریه را از جمله این برنامه ها ذكر كرد .

در حال حاضر 650 نفر مددجو با بعد خانوار دو هزار و 700 نفر تحت پوشش اداره بهزیستی خوشاب هستند.

نمایندگی بهزیستی خوشاب از 16 اردیبهشت ماه سال جاری به اداره ارتقا یافت .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.