اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 مرداد 1390 / کد مطلب: 334 / نظرات: 0

علی بروغنی/


مشکل درمانگاه های درمان بستر حل می شود


مشکل درمانگاه های درمان بستر حل می شود نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از ماه مبارک رمضان از وزیر بهداشت و درمان برای آمدن به سبزوار دعوت می کنیم تا در این سفر اعتبار مورد نظر برای درمانگاه های درمان بستر سبزوار را اخذ و هر چه زودتر این طرح های مهم درمانی را به اتمام برسانیم.
علی بروغنی  اظهار داشت: درمانگاه های درمان بستر سبزوار و شهرهای اقماری آن جزو طرح هایی بودند که مصوبه دولت را دارند ولی آن طور که باید پیگیری های لازم در این رابطه صورت نگرفته بود.
وی افزود: سال گذشته مانند سایر طرح های دیگر 400میلیون تومان اعتبار برای درمانگاه های درمان بستر سبزوار از معاونت راهبردی، برای دانشگاه علوم پزشکی اخذ کردیم که علوم پزشکی نیز این اعتبار را بین 4 پروژه داورزن، روداب، ششتمد و سلطان آباد تقسیم کرد.
بروغنی با اشاره به اینکه امسال متوجه شدیم که اعتبارات این طرح ها نیامده و پیگیری نیز در این راستا صورت نگرفته است، افزود: از یک و نیم دلار قیمت هر بشکه نفت که مخصوص بخش سلامت در نظر گرفته شده بود، یک میلیارد تومان از طریق کمیسیون بهداشت، اعتبار برای این پروژه]ها در نظر گرفتیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: شرط نمایندگان برای رای به این طرح این بود که اعتبار لازم برای  پروژه هایی که در کمیسیون بهداشت مطرح شده، اختصاص یابد که متاسفانه بعد از اتمام رای گیری اعتباری به این طرح ها تخصیص نیافت.
بروغنی با اشاره به اینکه در کمیسیون بهداشت 500 میلیون تومان برای بیمارستان حشمتیه لحاظ شده ولی برای درمانگاه ها اعتباری اختصاص نیافته است، گفت: بدنبال تخصیص اعتبار برای درمانگاه های درمان بستر سبزوار از طریق کمیسیون بهداشت هستیم، هر چند که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نباید تا رسیدن اعتبار کار احداث این درمانگاه ها را رها کنند.
منبع :سبزوار آنلاين




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.