اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 23 مرداد 1391 / کد مطلب: 3336 / نظرات: 0


بازدید و ضدعفونی ۸۹۶ دستگاه خودرو حامل نهادهای دامی


رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با فعالیت پست قرنطینه دامپزشکی کاهک داورزن تعداد ۸۹۶ دستگاه کامیون حامل دام و نهاد های دامی که از استانهای مرکزی و شمالی کشورکه قصد وارد استان خراسان رضوی را داشتند مورد ایست و بازرسی قرار داده و ضمن کنترل مدارک بهداشتی و هویتی محموله به آنها اجازه تردد و ورود به استان داده شده است.

به گزارش "سبزوار پیام  به نقل از صبح سبزوار، دکتر ولی اله جغتایی افزود: در این ارتباط نیز تعداد ۴۳۵ دستگاه کامیون حامل قفس طیور که از کشتارگاه های طیور قصد ورود به استان خراسان را داشتند به لحاظ پیشگیری از انتقال بیمارهای به مرغداری های شهرستان و استان متوقف و ضدعفونی گردیده و سپس با صدور گواهی ضدعفونی قرنطینه اجازه تردد در مسیر به انها داده شده است .

وی اظهار داشت: همچنین در این مدت تعداد ۵۵ دستگاه کامیون حامل دام و طیور فاقد گواهی بهداشتی متوقف و با اعمال ضوابط مربوطه به مبدا برگشت داده و پرونده ۳۳ دستگاه کامیون نیز به اتهام حمل غیر مجاز دام و طیور به مراجع قضایی معرفی گردیده است.

گفتنی است پست قرنطینه دامپزشکی کاهک سبزوار در ۹۰کیلو متری جاده اصلی سبزوار ، تهران مستقر می باشد که با همکاری نیروی انتظامی بصورت ۲۴ ساعته فعال می باشد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.