اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 مرداد 1391 / کد مطلب: 3332 / نظرات: 0


جمع آوری بیش از 90 میلیون تومان کمک‌های مردمی در سبزوار


رییس کمیته امداد شاخه سبزوار از جمع آوری بیش از 90 میلیون تومان کمک‌های مردمی از ابتدای ماه رمضان تاکنون در شهرستان خبر داد.
به گزارش سبزوار پیام  به نقل از ایسنا،سید حسین کرابی ضمن تصریح اینکه این کمک‌ها به‌صورت نقدی و غیرنقدی بوده است، به اختصاص این کمک‌ها به بحث اطعام، به‌صورت تهیه سبد کالا و توزیع غذای گرم اشاره کرد.
وی از استقبال مردم این شهر جهت کمک به این نهاد تشکر کرد و گفت: امسال استقبال خوب مردم به‌گونه‌ای بود که هر شب یک بانی داشتیم.
کرابی از تهیه و توزیع 2000سبد کالا تاکنون بین خانوادهای تحت پوشش این نهاد خبر داد و اذعان کرد: از این تعداد 200سبد کالا هر سبد به ارزش 50 هزار تومان به ارزش 10 میلیون تومان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تهیه شد که توسط کمیته امداد توزیع شده است.
وی ارزش سبد کالاهای این نهاد را 25 هزار تومان دانست و اظهار داشت: سبد کالای این نهاد بین خانواده های تحت پوشش در مناطق محروم و روستایی توزیع شده است.
رییس کمیته امداد شاخه سبزوار همچنین به تهیه 330 سبد کالا توسط یک خیّری برای سادات از 2000 سبد کالای مذکور اشاره کرد.
وی با بیان اینکه از اول ماه مبارک رمضان تاکنون به‌طور متوسط هر شب 300 تا 450 نفر به‌صورت غذای گرم اطعام شدند، تصریح کرد: برخی از شب‌ها به دلیل خیّران زیاد این تعداد به 700 نفر نیز رسیده است.
وی در ادامه بیان کرد: 12 هزار و 500 خانوار با جمعیت حدود 23 هزار نفر تحت پوشش این نهاد هستند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.