اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 30 مرداد 1390 / کد مطلب: 333 / نظرات: 0


نخستین تمرین بازیکنان خارجی ثامن


نخستین تمرین بازیکنان خارجی ثامن
بازیکنان خارجی این فصل ثامن الحجج (ع) دیروز صبح وارد سبزوار شدند و در تمرین بعد از ظهر حاضر شدند.
 به گزارش سبزوار آنلاین ای گور ماس کالن کو 30 ساله، الکساندر لوماکین 25 ساله و الک گور گواسکی 27 ساله که همکی روسی هستند خرید های قاسم شعبان پور برای حضور قدرتمند در مسابقات این فصل است.
در ابتدای تمرین دیروز که به جز بیجاری و خرمی همه بازیکنان حضور داشتند مراسم معرفی بازیکنان خارجی برگزار شد قاسم شعبانپور ضمن خوش آمد گویی، آنها را به بازیکنانش معرفی کرد و از آنها خواست که مانند برادر و دوست با آنها رفتار کنند و سعی کنند که با رفتارهای خوب شان فرهنگ اصیل ایرانی را به آنها نشان دهند .
در حاشیه این مراسم شعبانپور به خبرنگار ما گفت: بالاخره بعد از 2 ماه تلاش و سختی و نامه نگاری های اداری بازیکنان خارجی ثامن وارد ایران وسبزوارشدند.
شعبانپور افزود: برای تست  این بازیکنان مسابقه ای را برگزار و تقریباً از بازی آن ها راضی هستم هرچند آنها برای اثبات خود نیاز به زمان دارند، قطعاً این 3 بازیکن جزء بهترین بازیکنان تیم می شوند.
وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت: به جز فرزین و کاکاوند بازیکنان سال گذشته را حفظ کردیم و تاکنون شهابی، مسکنی و بیجاری به ترکیب تیم اضافه کردیم.
وی ادامه داد: در ایران آزاد کردن بازیکن کاری بسیار مشکل است  و ما در صدد جذب 2 بازیکن در ترکیب تیم ثامن الحجج(ع)  هستیم که با به خدمت گرفتن این بازیکنان امیدواریم  با توکل بر خدا و دعای مردم سبزوار بتوانیم  جزء آسیایی ها باشیم .
سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزواردر رابطه با به تاخیر افتادن مسابقات هندبال اظهار داشت: طبق برنامه فدراسیون بازی های نخستین هفته  لیگ 11 شهریور ماه برگزارمی شود و تا الان هیچ گونه نامه ای برای به تاخیر افتادن مسابقات اعلام نشده است.
وی تصریح کرد: 5 بازیکن جدید به تیم ملحق شد ه اند و به دلیل هماهنگی و برگزاری مسابقات تدارکاتی ما با تاخیر 2  هفته ای مسابقات مخالف نیستیم. 
شعبان پور ادامه داد: تا الان توانسته ایم حدود 90 درصد بازیکنان را در ترکیب تیم جای دهیم امیدواریم از این فرصت باقی مانده برای آمادگی بهتر برای ثامن الحجج(ع) استفاده کنیم
وی با اشاره به اینکه 5 بازی  نخست دیدارهای نفسگیر و سخت می باشد گفت : در 5 بازی نخست به مصاف تیم های هپکو اراک، ذوب آهن، مس کرمان، شهرداری زرند کرمان و سپاهان اصفهان می رویم که اگر این مسابقات را با موفقیت به نفع خود به پایان برسانیم قطعاً اول یا دوم ایران می شویم.
شعبان پور در خش دیگری از صحبت هایش به آماده نبودن برخی از باشگاه ها برای برگزاری مسابقات اشاره کردگفت: تیم هایی موفق هستند که ترکیب تیمشان تغییر نکرده و سر وقت تمریناتشان را شروع کرده باشند تیم هایی ترکیب عوض می کنند نیاز به زمان بیشتری دارند تا بتوانند به هماهنگی برسند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.