اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 22 مرداد 1391 / کد مطلب: 3329 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب: هدف دشمن، ترویج بی حجابی و بی عفتی است


 امام جمعه خوشاب گفت: هدف امروز دشمن بویژه در زمینه جوانان، ترویج بی حجابی و بی عفتی است. 
  
به گزارش سبزوار پیام ،حجت الاسلام محمد صاحبی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حجاب و عفاف یك ارزش اسلامی و انسانی است و دشمن سعی در تضعیف آن دارد.

وی با بیان اینكه عفاف و حجاب یك دستور اسلامی و قرآنی است اظهار داشت: خداوند در سوره نور احكام حجاب را بیان كرده و این سوره در قرآن به عنوان سوره حجاب و عفاف مطرح است.

وی با بیان اینكه الگوی جوانان بابصیرت ما حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است گفت: حجاب و عفاف یك گوهر بسیار ارزشمند برای زنان است و زنان بایستی توجه داشته باشند كه گوهر ارزشمند خود را در دسترس نامحرمان قرار ندهند.

امام جمعه خوشاب افزود: حفظ حجاب، امر خداست و انجام این واجب الهی اطاعت از اوست و اطاعت از او حقی است كه بر بندگان نهاده و حكمت حجاب، سنجش میزان عبودیت و اطاعت بندگان است.

حجت الاسلام صاحبی گفت: بانوان با حفظ حجاب می‌توانند اطاعت را كه روح و پیام اصلی عبادات بشر است اثبات كنند و در زمره اطاعت ‌كنندگان الهی قرار گیرند.

وی حجاب را احترام گذاردن و حرمت قائل شدن برای زن عنوان كرد و افزود: بانوان معلمان عاطفه هستند و پیكره اجتماع، با محبت و تربیت آنها استوار خواهد ماند.

امام جمعه خوشاب با بیان اینكه حجاب علاوه بر آثار شخصی و شخصیتی، دارای آثار اجتماعی است اظهار داشت: جامعه‌ای كه بانوان آن با حفظ حدود و حقوق دیگران ظاهر می شوند، محیط آرام و امن برای جوانان فراهم كرده و به سوی سعادت و سلامت روانی پیش خواهد رفت.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.