اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 مرداد 1391 / کد مطلب: 3322 / نظرات: 0


سبحانی فر/ به زودی قرار داد فایناس مجتمع فولاد با چین منعقد می شود


نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین ، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس با بیان این‌که راه‌اندازی مجتمع فولاد سبز از مصوبات سال ۸۵ بوده که تاکنون پیشرفت کندی داشته اعلام کرد: به زودی قرارداد فاینانس این پروژه با چینی‌ها منعقد می‌شود.
به گزارش سبزوارپیام  به نقل از خانه ملت ،رمضانعلی سبحانی فر درباره راه‌اندازی مجتمع فولاد سبزوار توضیح داد: مدتی است به دلیل تخصیص اعتبارات این پروژه متوقف شده و کاری از سوی مسئولان پیش نرفته بود.
نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین ، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ریاست جمهوری و وزارت صنعت و معدن، به نظر می‌رسد در آینده نزدیک قرار داد فاینانس این مجتمع با چین منعقد شود.
وی ضمن یادآوری این‌که راه اندازی مجتمع فولاد سبزوار مصوب سال ۸۵ بوده که تاکنون تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: طی۳ سال گذشته روند پیشرفت پروژه بسیار کند گزارش شده است.

مهلت ۲ ساله چینی‌ها برای راه‌اندازی فولاد سبزوار

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم با اشاره به سرمایه گذاری چین در اجرای این پروژه، گفت: طبق قرارداد ظرف ۲ سال باید کشور چین پروژه را به ثمر رسانده و تحویل دهد.
نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین ، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس ضمن ابراز امیدواری از این‌که به زودی قرارداد منقعد می‌شود، افزود: شورای اقتصاد نیز نظر مثبتی نسب به اجرای این پروژه دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.