اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 مرداد 1391 / کد مطلب: 3319 / نظرات: 0


تاکید فرماندار خوشاب بر برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی روز قدس


 فرماندار خوشاب بر بسیج تمام امكانات این شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی روز جهانی قدس تاكید كرد.
به گزارش سبزوارپیام ا به نقل از ایرنا، حسین ابراهیمی كردیانی در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس خوشاب از تمام دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست با همه امكانات در برگزاری باشكوه راهپیمایی روز قدس تلاش كنند.
وی از همه مردم خوشاب برای شركت در این راهپیمایی دعوت كرد و افزود: مردم فهیم این كشور همیشه چند قدم جلوتر از مسئولان بوده و امسال نیز همچون سال های گذشته با حضور گسترده و پرشور خود دشمنان نظام و انقلاب را مایوس خواهند كرد.
وی با بیان اینكه روز قدس روز فریاد ملت ها برای نابودی دشمن و روز حمایت از مظلومین جهان بویژه مردم فلسطین است، اظهار داشت: امسال در روز قدس بار دیگر مردم مشت های گره كرده خود را بر سر ستمگران فرود می آورند.
فرماندار خوشاب گفت: ما تا آخر در كنار ملت های مظلوم ایستاده ایم و آمریكا، رژیم صهیونیستی و دشمنان داخلی و خارجی بدانند كه تهدیدات آنها در ابعاد مختلف و جنگ روانی علیه ایران اسلامی به جایی نمی رسد.
ابراهیمی كردیانی با اشاره به ارزش و اهمیت روز قدس افزود: یكی از روزهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی و یكی از یادگاری های امام راحل روز قدس است.
امام جمعه خوشاب نیز در این نشست گفت: امسال باید یك راهپیمایی دشمن شكن، با شكوه و با عظمت برگزار كنیم كه در شان شهرستان باشد.
حجت الاسلام محمد صاحبی با اشاره به اهمیت حضور باشكوه مردم در این راهپیمایی افزود: راهپیمایی هایی كه در كشور ایران انجام می شود یك مانور سیاسی است كه دشمن آن را كاملا رصد می كند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب نیز در این نشست با اشاره به بیداری اسلامی كشور های همسایه گفت: با توجه به اتفاق هایی كه در خاورمیانه افتاده است، وظیفه ماست كه در این راهپیمایی شركت كرده و دشمنان امت اسلامی را نا امید كنیم.
حجت الاسلام هادی سلطانی كیا با اشاره به آغاز فعالیت رسمی این اداره افزود: وظیفه اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری مراسم ملی دینی مثل بزرگداشت روز زن، گرامیداشت 13 آبان و راهپیمایی روز جهانی قدس است اما این اداره برگزاری مراسم دینی و مذهبی را نیز بر عهده گرفته است.
وی خواستار توجه ویژه فرماندار، امام جمعه و مسئولان، به این اداره نوپا شد
روز قدس امسال شهرستان خوشاب از ساعت 9 صبح و از سه راه شهر سلطان آباد در ابتدای بلوار امام رضا (ع) آغاز و به سوی مصلی این شهرستان ادامه می یابد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.