اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 مرداد 1391 / کد مطلب: 3315 / نظرات: 1

امام جمعه خوشاب :


شركت در راهپیمایی مشت محكمی بر دهان استكبار است


شركت در راهپیمایی مشت محكمی بر دهان استكبار است  امام جمعه خوشاب گفت: شركت در راهپیمایی روز قدس مشت محكمی بر دهان استكبار و یاوه گویان است. 
  
حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های نماز جمعه خوشاب از مردم این شهرستان خواست مانند همیشه در راهپیمایی روز قدس حضوری دشمن شكن داشته باشند.

وی افزود: این روز تنها برای قدس نیست بلكه برای تمام مردم جهان و مستضعفین است.

حجت الاسلام صاحبی ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، اهمیت شركت در نماز جمعه را نیز یادآور شد و گفت: وقتی در رفتن به نماز جمعه از همدیگر سبقت می گیرید همینطور در آخرت برای رفتن به بهشت سبقت خواهید گرفت.

خطیب جمعه خوشاب با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) افزود: عمل به وصایای امیرمومنان علی (ع) و سیره رفتاری آن حضرت را باید به عنوان الگو در زندگی مدنظر قرار دهیم .

وی رسیدگی به ایتام و مساكین را به عنوان یك ارزش از رفتارهای امام علی (ع) دانست و گفت: در این ماه نباید نیازمندان و یتیمان را از یاد ببریم.

حجت الاسلام صاحبی بااشاره به اهمیت صلح و آشتی بین دو مسلمان افزود: هر كس كه بتواند دو مسلمان را آشتی دهد ثوابش برابر با یك سال روزه داری و نماز مستحبی است.

وی با اشاره به اتفاقات میانمار و كشتار زن، بچه، پیر و جوان در این كشور گفت:100 هزار نفر مسلمان در این كشور مورد حمله مستكبران قرار گرفته اند ولی همه مدعیان حقوق بشر ساكت هستند.

حجت الاسلام صاحبی افزود: رسانه های غربی كجا هستند تا این كشتار بی رحمانه را نشان دهند ؟ چرا حقوق بشر ساكت نشسته و همه روی سوریه زوم كرده اند و انگار نه انگار كه در میانمار چه اتفاقی روی می دهد./2

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.