اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 مرداد 1391 / کد مطلب: 3298 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب:


عملكرد رسانه باید منجر به ایجاد آرامش مردم شود


فرماندار خوشاب گفت: عملكرد رسانه بایستی منجر به ایجاد وحدت، رضایتمندی، امنیت و آرامش مردم شود. 
   
 'حسین ابراهیمی كردیانی' در مراسم روز خبرنگار كه با حضور مسوولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری خوشاب برگزار شد افزود: این روز فرصت مناسبی است كه با گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی، به پاسداشت مقام والای خبرنگار بشتابیم.

وی از تلاش های صادقانه خبرنگاران این شهرستان قدردانی كرد و گفت: یكی از رسالت های مهم خبرنگاران این شهرستان، معرفی جایگاه خوشاب با پیشینه غنی فرهنگی و یاری كردن مسوولان در توسعه خوشاب است.

فرماندار خوشاب با بیان اینكه از رسانه های شهرستان حمایت می كنیم اظهار داشت : رسانه ها چشم و گوش مسوولان هستند و ما آنان را همیشه بازوی توانمند خود می دانیم.

'ابراهیمی كردیانی' رسالت اصحاب رسانه را انتقال دیدگاه ها ، برنامه ها و خط و مشی های دولت به مردم و دیدگاه های مردم به دولت عنوان كرد.

وی نقش تاثیرگذار خبرنگاران را در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب و در هشت سال دوران دفاع مقدس یادآور شد و گفت : اصحاب رسانه با نوع نگاه خود به رخدادها هدایت مخاطبان را عهده دار هستند.

وی رسانه های گروهی را به عنوان چشم بیدار نظام دانست و افزود: رسانه ها بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند.

فرماندار خوشاب بر هماهنگی، همبستگی و اتحاد بین مسوولان و اصحاب خبر این شهرستان تاكید كرد و گفت: این مهم همچنین نیازمند برنامه ریزی و ساماندهی در انعكاس صحیح اخبار است.

در این مراسم خبرنگاران خوشاب با اهدای لوح یادبود و هدایایی از سوی فرمانداری و ادارات این شهرستان، تجلیل شدند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.