اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 18 مرداد 1391 / کد مطلب: 3295 / نظرات: 0

معاون فرماندار سبزوار:


برای خدمات دهی به مسافران تلاش شود


برای خدمات دهی به مسافران تلاش شود  معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار گفت : باید با تعامل و همكاری اعضای ستاد در خدماتدهی به مسافران تلاش شود.
  
 
به گزارش ایرنا، محمد كلاته در نشست ستاد تسهیلات تابستانی سبزوار با توجه به اسكان مسافران در پارك ها و فضای سبز شهر خواستار جمع بندی آمار این مسافران شد .

وی با اشاره به زیاد شدن حجم مسافران بعد از ماه مبارك رمضان، گفت : باید تمهیدات لازم مانند دور اول مسافرت ها در آغاز تابستان اندیشیده شود تا با تعامل و همكاری اعضای ستاد مشكلی در این خصوص نداشته باشیم.

وی با بیان اینكه در ماه مبارك رمضان مسافرت ها كاهش می یابد، افزود : این ستاد در این ماه نیز آمادگی كامل برای خدمات دهی به مسافران و زائران را دارد.

وی بر رصد سوخت ، تنظیم بازار و به موقع توزیع شدن آب در روستاهای شهرستان توسط ستاد تسهیلات تابستانی این شهرستان تاكید كرد.

مسوول پایانه و حمل و نقل سبزوار نیز در این نشست گفت : آمار مسافران در نیمه دوم مردادماه نسبت به نیمه اول این ماه در سال جاری افزایش صددرصدی داشت.

'محمود منتجمی ' با اشاره به آمار مسافران پایانه مسافربری افزود : در نیمه اول مردادماه سال جاری تعداد مسافران كاهش داشته اما در نیمه دوم این ماه نسبت به نیمه اول شاهد افزایش صددرصدی مسافران هستیم .

رییس جمعیت هلال احمر سبزوار هم گفت : تعداد پایگاه های جاده ای جمعیت هلال احمر این شهرستان سه پایگاه با حضور 182 نجاتگر و امدادگر به صورت شبانه روزی است .

' رمضانعلی مومنی' به 9 تصادف جاده ای ، 18 مصدوم و 14 مجروح انتقالی در مدت مذكور اشاره كرد .

وی افزود : در نیمه اول مردادماه تعداد ماموریت های تصادفات اوژانس 115 را 220 مورد ، تعداد اعزام به بیمارستانها را 293 مورد ، تعداد ماموریت غیرتصادفی را 432 مورد و اعزام به بیمارستانها در این بخش را 136 مورد بود.

وی تعداد كل ماموریت های این اورژانس را در این مدت 652 مورد و درمان های سرپایی را 325 مورد عنوان كرد.

رییس اداره تعزیرات حكومتی سبزوار هم گفت : از 334 مورد پرونده وارده به تعزیرات 319 مورد مختومه شده است .

اسحاق سویزی همچنین به تشكیل 259 فقره پرونده در بخش اجرای احكام نیز اشاره كرد.

مسوول كمیته بهداشت و درمان این ستاد در ادامه از بازدید 1350 مورد از مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی ، بازدید 32 مورد از اماكن بین راهی ، پاركها و پمپ بنزین ها و ... خبر داد.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار هم در خصوص آسفالت جایگاه زعفرانیه این شهرستان به هزینه كردن این اداره به میزان 50 ـ 60 میلیون تومان برای برداشتن خاكریز آن اشاره كرد.

مهندس فرشاد سلطانی با اشاره به زیرسازی این جایگاه توسط اداره راه و شهرسازی ، میزان اعتبار لازم برای آسفالت آن را حدود700 میلیون ریال دانست .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.