اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 15 مرداد 1391 / کد مطلب: 3270 / نظرات: 0


40 هزار نفر از طریق فرودگاه سبزوار جابجا شده اند


فرودگاه بین المللی سبزوار تنها فرودگاه شهرستانی فعال استان خراسان رضوی است که پس از حدود یک دهه فعالیت رشد چشمگیری داشته است.
رئیس فرودگاه سبزوار با بیان اینکه فرودگاه سبزوار در بهمن ماه سال 1382 افتتاح شده است به سبزوارآنلاین گفت: این فرودگاه در این مدت رشد قابل توجهی داشته است به طوری که با استقبال مسافرین شرکت های هواپیمایی تعداد پروزهای خود از این فرودگاه را افزایش داده اند. علی همتی با اشاره به اینکه این فرودگاه 24 ساعته فعال است و فرودگاه پشتیبان فرودگاه هاشمی نژاد مشهد می باشد. تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 40 هزار نفر از طریق فرودگاه سبزوار جابجا شده اند همچنین در این مدت 250تن بار ارسال و پذیرش شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان های مجاور سبزوار هم استقبال خوبی از پروازهای این فرودگاه دارند گفت: در سه ماه نخست امسال 14 هزار و 138 نفر مسافر از طرق فرودگاه سبزوار جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 52 درصد افزایش یافته است.
رئیس فرودگاه سبزوار در ادامه بیان کرد: فرودگاه سبزوار در سال 1385 و در سفر اول دکتر احمدی نژاد به استان خراسان رضوی به عنوان مرز هوایی شناخته شد و در حال حاضر هم پروازهای عتبات عالیات به فرودگاه بغداد کشور عراق از این فرودگاه انجام می شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.