اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1391 / کد مطلب: 3221 / نظرات: 0

بخشدار: حکم امام جمعه ششتمد صادر شده است /


مردم ششتمد بی صبرانه منتظر امام جمعه هستند


مردم ششتمد بی صبرانه منتظر امام جمعه هستند حسین پور/ششتمد که سابقه تاریخی و مذهبی درخشانی را با خود یدک می کشد نیازمند حضور امام جمعه و اقامه نماز عبادی ، سیاسی جمعه می باشد.
خالقی از نمازگزاران ششتمدی گفت: مردم روزه دار ششتمد بی صبرانه منتظر اقامه اولین نماز جمعه در ششتمد هستند.
وی افزود: مردم به خوبی واقفند که اقامه این نماز برکات زیادی را بهمراه خواهد داشت و از حسن تقارن آن با ماه مبارک رمضان نیز می خواهند بهره بیشتری ببرند.
عریانی یکی دیگر از شهروندان ششتمدی گفت: مردم ششتمد که افتخار میزبانی از حضرت جوادالائمه و اقامه نماز این امام بزرگوار در ششتمد را بعنوان برگ زرین تاریخ این منطقه می دانند بی صبرانه منتظرند تا در میعادگاه و مصلی این امام همام به اقامه نماز جمعه مفتخر شوند.
وی افزود: در نماز جمعه با توجه به آگاهی بخشی هایی که در خصوص مسائل روز مطرح می شود باعث افزایش آشنائی مردم با وظایف مختلف خود شده و این مهم برای ششتمد که در آستانه استقرار شهرستان و فضای جدید سیاسی و اجتماعی می باشد بسیار مفید خواهد بود.
عریانی گفت: یکی دیگر از برکات این نماز ، تقویت روحیه اخوت و برادری خواهد بود که ما شاهد حضور مردم از صنوف و اقشار مختلف در کنار هم خواهیم بود و آنچه تاکنون در نمازهای جماعت اتفاق می افتاده اکنون به شکل قوی تری در نماز جمعه به وقوع بپیوندد.
بخشدار ششتمد نیز در پاسخ به خبرنگار ما گفت: مقدمات لازم در حوزه پشتیبانی و مالی با همکاری خوب شورای اسلامی شهر ، شهرداری و مردم مؤمن ششتمد مهیا شده و مشکلی از جهت وسیله نقلیه ، زمین و محل برگزاری نداریم و همه چیز برای اقامه نماز جمعه در ششتمد آماده است.
مهدی ترمئی افزود: حکم امام جمعه ششتمد صادر شده و در آینده نزدیک شاهد برگزاری نماز جمعه خواهیم بود و امیدواریم مردم ششتمد و روستاهای اطراف در آینده بسیار نزدیک از نعمت امام جمعه بهره مند شوند.
وی ادامه داد: بی شک با توجه به سابقه مذهبی مردم ششتمد و چهره های فرهنگی ، مذهبی این منطقه شاهد برگزاری نماز جمعه با جمعیت بسیار خوبی در این شهر خواهیم بود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.