اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 10 مرداد 1391 / کد مطلب: 3217 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب خواستار ترویج فرهنگ عفاف و حجاب توسط مسئولان شد


 فرماندار خوشاب گفت: مسولان اجرایی شهرستان به طور اعتقادی پیگیر مسئله عفاف و حجاب بوده و در ترویج این مهم بكوشند. 
  
'حسین ابراهیمی كردیانی'  در نشست ستاد عفاف و حجاب شهرستان خوشاب افزود: در شهرستان تازه تاسیس خوشاب با پدیده بدحجابی روبرو نیستیم اما باید قبل از رواج آن از این مورد پیشگیری كنیم.

وی گفت: دهیاران هم با همكاری روحانیون و بخشداران با اولویت قرار دادن روستاهای پر جمعیت نسبت به ترویج عفاف و حجاب در آنها اقدام نمایند.

وی به اهمیت عفاف و حجاب اشاره كرد و اظهار داشت: بارزترین مشخصه زن مسلمان ایرانی در نظام اسلامی، پاكدامنی و حفظ عفت و رعایت حجاب و شئونات اسلامی است كه كامل كننده نقش ‌آفرینی آنان در فعالیت ‌های سیاسی و اجتماعی است.

'ابراهیمی كردیانی' گفت: اسلام به زن شخصیت داده و حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی همه بانوان قرار داده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش خوشاب نیز در این نشست به طرح میان مدت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در استان خراسان رضوی اشاره كرد و گفت: این طرح كه اجرای آن از 21 تیر ماه آغاز شده است در اماكن عمومی نظیر دانشگاهها، بوستانها و پایانه ها در چهار مرحله اجرا می شود.

'رازقندی' افزود: چهار مرحله اجرای این طرح شامل اطلاع رسانی نسبت به طرح در فرمانداری ها و ادارات، اطلاع رسانی به افراد جامعه از طریق ادارات با نصب بنر و بروشورهای تبلیغاتی و در اختیار قرار دادن امكانات در مبادی ورودی ادارات و اماكن عمومی است.

وی گفت: در صورت رعایت نكردن حجاب، مراكزی كه دارای مجوز هستند می توانند با افراد خاطی برخورد كنند. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.