اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 9 مرداد 1391 / کد مطلب: 3206 / نظرات: 0


مسکن مهر سبزوار همچنان در انتظار تکمیل شدن زیر ساخت ها


 پروژه مسکن مهر سبزوار سال 1386 با حضور حجت الاسلام پورمحمدی وزیر وقت کشور دولت نهم کلنگ زنی شد و پس از یکسال، عملیات ساخت در سال 1387 آغاز شد به طوریکه قرارداد ساخت 3 ساله شرکت تعاونی ها با  بانک مسکن اواخر سال 1390 پایان یافت اما بجز 60 واحد فرهنگیان در بلوک 2 توحید شهر که تحویل داده شد هنوز ساخت حدود 3450 واحد دیگر به اتمام نرسیده است. یکی از مهمترین مشکلات مسکن مهرتکمیل نشدن زیر ساخت های آب، برق، گاز، تلفن و سایر خدمات است که هنوز به طور کامل فراهم نشده است.
مدیر عامل اتحادیه مسکن مهر سبزوار با تائید این مطلب به سبزوارآنلاین می گوید: با پیگیری های انجام شده شرکت گاز مشغول نصب ایستگاه تقلیل فشار و علمک های جلو بلوک ها می باشد. امور برق هم باید روشنایی خیابان ها و معابر سایت و همچنین کابل کشی از ترانس برق تا بلوک ها را انجام دهد. آب و فاضلاب هم باید نسبت به تکمیل پروژه های  آب شرب و دفع فاضلاب اقدام نماید. در حال حاضر حدود 85 درصد عملیات آب شرب به پایان رسیده و 15 درصد باقی مانده به دلیل هزینه کرد پیمانکار تا سقف قرارداد بلا تکلیف است که باید طی جلسه ای مرتفع شود. 80 درصد فاضلاب هم به پایان رسیده که خوشبختانه برای انجام مراحل پایانی پیمانکار توسط اداره مربوطه معرفی شده است.
سید حسین برغمدی افزود: یکی دیگر از مشکلات مهم طولانی شدن ساخت مسکن مهر پرداخت نکردن قسط های بعدی متقاضیان است که شرکت تعاونی ها را با مشکل نقدینگی مواجه کرده است. وی گفت: متاسفانه تعدادی از متقاضیانی که مبلغ یک میلیون تومان اولیه را پرداخت کرده اند هیچگونه آدرس یا مشخصاتی که با آنها تماس گرفته شود تا مبالغ بعدی را پرداخت نمایند ندارند. برغمدی با بیان اینکه ابلاغ اخطارهای لازم  و قانونی  در حال انجام است تا افرادی را جایگزین کنیم تا پروژه بیش از این معطل نماند هرچند طی مراحل قانونی نیازمند گذشت زمان است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.