اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 مرداد 1391 / کد مطلب: 3198 / نظرات: 0


بخشدار ششتمد: پیگیری پرداخت خسارات سیل اخیر ادامه دارد


حسین پور/بخشدار ششتمد گفت:در آخرین روز خردادماه گذشته شاهد وقوع سیل در دو دهستان ربع شامات و شامکان بودیم که خسارات سنگینی به مردم وارد شد.
ترمئی افزود: گزارشات لازم در اولین زمان ممکن به ستاد حوادث جهت اتخاذ تصمیمات لازم اعلام شد و با اعزام اکیپ هلال احمر در کمترین زمان ممکن زمینه اسکان موقت برای تعدادی از ساکنین که منازل آنان آسیب دیده بود فراهم گردید.
وی ادامه داد: معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار به همراه معاون خود در منطقه حضور یافت و دستورات لازم را صادر نمودند و ادارات مرتبط در خصوص مسکن و کشاورزی نیز بازدیدهای لازم و برآوردهای کارشناسی را انجام داده اند.
بخشدار ششتمد اظهار داشت: فرماندار سبزوار نیز مشخصاً نامه ای به استاندار نوشته و درخواست کمک اضطراری برای منطقه نمووده و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری خوبی در این خصوص داشته اند.
ترمئی افزود: 7رشته قنات در این سیل آسیب دیده که قنات روستای حسن آباد سبه در حال بازگشائی است و امیدواریم برای بقیه قنات ها از محل اعتبارات تملک دارائیها اعتبار مناسب تخصیص یابد.
وی گفت: بیش از 3هزار هکتار زمین کشاورزی در اثر این سیل تخریب شده و بیش از 100رأس دام تلف شد و به بیش از 100واحد مسکونی تخریب 80% را به خود دیده است.
بخشدار ششتمد تصریح کرد: راه های ارتباطی آسیب دیده توسط اداره راه و شهرسازی سبزوار مرمت شده و خط انتقال آب شرب روستاهای منطقه نیز در کمترین زمان ممکن ترمیم گردید.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.