اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 مرداد 1390 / کد مطلب: 319 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


هفته دولت فرصت خوبي براي تقدير از مديران خدوم نظام است


هفته دولت فرصت خوبي براي تقدير از مديران خدوم نظام است  امام جمعه سبزوار با گراميداشت هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت بسيار خوبي براي تقدير از خدمات رياست جمهور ، اعضاي دولت و مديران خدوم نظام در هر پست و مقامي است .

 به گزارش سبزوار پيام ،حجت الاسلام و المسلمين "غلامحسين ابراهيمي"  در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سبزوار با بيان اينكه در جمهوري اسلامي دولت مجموعه اي نشات گرفته از اراده ملت است گفت: دولت در نظام اسلامي بايد در خدمت ملت باشد .

 وي ضمن اشاره به كار شبانه روزي و خالصانه برخي مديران گفت: در عين حال گلايه هايي هم از برخي ادارات هست كه بايد با خوب كار كردن برطرف شود.

 خطيب جمعه سبزوار در نظر گرفتن اولويت ها در انجام كارها و همچنين استفاده درست از استعدادهاي بالقوه و بالفعل در كشور را مورد تاكيد قرار داد.

وي در مورد نامگذاري ايام شهادت شهيدان رجايي و باهنر به نام هفته دولت گفت: اين شهدا از جمله  چهره هاي تاريخ سازي هستند كه به نظام ، آبرو ، عظمت و خط دادند.

 وي همچنين با اشاره به اقامه نماز اول وقت در بسياري ادارات ، دانشگاه ها و مدارس بر حضور مسوولان در كنار كارمندان در اقامه نماز اول وقت تاكيد كرد.

 امام جمعه سبزوار در بخش ديگري از سخنانش در مورد پياده كردن برخي از اصول قانون اساسي با گذشت بيش از 32 سال از انقلاب گفت: اصل هشتم قانون اساسي با موضوع امر به معروف و نهي از منكر واقعا  غريب مانده است.

 وي افزود: جلسات قرآني و غير قرآني زيادي با اسامي زيبا برگزار مي كنيم اما متاسفانه در برخي جلساتي كه با نام قرآن است گاه شاهد حضور بانوان بدحجاب هم هستيم كه اين بايد برطرف شود.

 وي براي ايجاد امنيت نسبي در جامعه توجه به مساله حجاب را ضروري عنوان كرد و گفت: اگر حجاب در جامعه رعايت شود شاهد كاهش ناامني ها و گناه در جامعه به نصف خواهيم بود.

 وي همچنين با اشاره به اظهار نظرهاي برخي افراد در مورد حجاب از آنها  خواست آيات محكم قرآني با موضوع حجاب را در سوره هايي از جمله نور ، اعراف و احزاب مطالعه كنند.

 حجت الاسلام ابراهيمي اضافه كرد: مسوولان عنايتي هم نسبت به عهد اميرمومنان به مالك اشتر كه به منزله يك قانون اساسي است داشته باشند.

وي در بخشي از سخنانش خطاب به برخي  رسانه هاي گروهي خواستار دقت بيشتر آنها در انعكاس اخبار شد و گفت: چنين نباشد كه هر كس هر چه به ذهنش مي آيد بگويد و رسانه ها هم منتشر كنند.

وي همچنين ضمن توصيه به بهره برداري بهينه از شب هاي قدر گفت: قلب ماه مبارك رمضان  شب قدر است.

امام جمعه سبزوار عدالت را ميوه تقوا دانست و گفت: يكي از نتايج تقوا اين است كه عدالت در كشور پياه شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.