اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 6 مرداد 1391 / کد مطلب: 3150 / نظرات: 0


فرمانداری جوین رتبه چهارم در ارزیابی عملکرد استان


در پنجمین جلسه شورای اداری جوین که به مناسبت سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه کشور، در محل دفتر امام جمعه جوین برگزار گردید، فرماندار جوین گفت:این فرمانداری رتبه چهارم ارزیابی عملکرد در بین ۲۷ فرمانداری استان را به خود اختصاص داده است،
به گزارش سبزوارپیام  به نقل از نسیم جوین، مهدی فروزان گفت:این رتبه نتیجه و مرهون زحمات و یکدلی و تلاش شبانه روزی همه مسئولین و امام جمعه و شواری شهر و شهرستان و شهرداری بوده و با یکدلی و تلاش بیشتر می توان این رتبه را به رتبه های بالاتر نیز ارتقاء داد.
وی با اشاره به اختصاص بودجه برای ایجاد مصلای شهرستان جوین افزود: بزودی شاهد شروع ساخت این مصلی در زمینی به مساحت یک هکتار ونیم در مرکز شهرستان خواهیم بود.
امام جمعه جوین نیز با اشاره به ظرفیت های مردمی و فرهنگی نهاد نماز جمعه های کشور گفت: همانگونه امام (ره) گفته اند نماز جمعه در رأس همه امور است و براساس احادیث متواتر از ائمه و رسول خدا اگر کسی بدون داشتن عذر و بصورت تعمدی در این فریضه دینی شرکت نکند، مشمول نفاق الهی میشود.
حجه الاسلام دلیری پور خاطرنشان نمود: براساس فرمایش رسول خدا، نماز جمعه حج فقراء بوده و هرکسی که توفیق شرکت در این فریضه عبادی سیاسی را داشته باشد، برای او ثواب حج واجب و نوشته میشود.
وی با اشاره به مشکل اقتصادی کشور و تحریم های ایران توسط کشورهای غربی افزود: بنا به فرمایش رهبری در یک شرایط حساس هستیم و نباید تصور کنیم که مشکل اقتصادی فقط باید توسط دولت حل شود، بلکه این مشکل ناشی از تحریم بوده و باید بصورت ملی این واقعه مهم را سپری کنیم





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.