اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 27 مرداد 1390 / کد مطلب: 314 / نظرات: 0

در هفته دولت /


25 طرح مخابراتي طي هفته دولت در سبزوار به بهره برداري مي رسد


25 طرح مخابراتي طي هفته دولت در سبزوار به بهره برداري مي رسد  مدير مخابرات سبزوار گفت: 25 طرح مخابراتي با هزينه 50 ميليارد ريال طي هفته دولت در اين شهرستان به بهره برداري مي رسد. 
به گزارش سبزوار پيام به نقل از ايرنا 'حامد خواستار'  افزود: بيشترين طرح هاي قابل افتتاح اين شهرستان طي هفته دولت در حوزه مخابرات است.
وي افتتاح خط اينترنت پرسرعت شهرهاي روداب ، ششتمد و داورزن سبزوار و سلطان آباد خوشاب و همچنين نمايشگرهاي تلفن بيش از 90 درصد روستاهاي شهرستان سبزوار را از جمله اين طرحها برشمرد.
وي گفت: توسعه سوئيچ مراكز توحيد شهر ، اسرار و شاهد سبزوار ، توسعه كافوي نوري مركز سربداران به تعداد 14 كافو و مركز شاهد به تعداد يك كافو و نصب دو دستگاه B.T.S از ديگر طرحهاي مزبور مي باشد.
وي اظهارداشت: اينترنت پرسرعت در هر يك از مراكز بخش هاي تابعه سبزوار به تناسب جميعت و ديگر شاخص ها از جمله بافت علمي و فرهنگي ، ظرفيت حدود 200 پورت را دارد و در سطح شهرستان امكان زيرپوشش قرار دادن هفت هزار پورت مشترك را داريم.
وي همچنين در باره زمان وصل شدن نمايشگرهاي تلفن شهر روداب گفت: با توجه به انجام مرحله آزمايش و تحويل راديوي پرظرفيت روداب، رفع اين مشكل در دست اقدام است و نسبت به راه اندازي آن تا نيمه شهريور خوش بين هستيم.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.