اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 5 مرداد 1391 / کد مطلب: 3139 / نظرات: 0


دیدار مقصودی از شهردار دهه ۴۰ سبزوار


 شهردار سبزوار امروز به همراه کاظم کرامت عضو شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرداری به دیدار و عیادت از مهندس محمد عظیمیان شهردار دهه ۴۰ سبزوار رفتند.
شهردار سبزوار امروز به همراه کاظم کرامت عضو شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرداری به دیدار و عیادت از مهندس محمد عظیمیان شهردار دهه ۴۰ سبزوار رفتند.

به گزارش سبزواریام به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهندس عظیمیان ۸۸ ساله که متولد ۱۳۰۳ سبزوار، دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه تهران است که از سال۱۳۴۸ تا ۱۳۵۰ شهردار سبزوار بوده است.

در این دیدار صمیمانه مهندس عظیمیان به بیان برخی اقدامات و خاطرات دوران فعالیتش پرداخت و از راه اندازی کارخانه آسفالت سبزوار در سال ۴۸، به عنوان مهمترین اقدام دوران کاری اش یاد کرد.

وی جمعیت سبزوار را در دوران تصدی مسئولیتش۷ هزار نفر عنوان کرد و افزود: در ۴۰ سال قبل، زمانی که تنها وسایل نقلیه مردم استر و چارپایان بود، شهرداری سبزوار برای تحقق اهدافش اقدام به خریداری وسایل نقلیه ای همچون ماشین باربر، غلطک های ویبره، ماشین آسفالت و... برای شهرداری نمود.

عظیمیان با ابراز خرسندی از اقدامات یکساله اخیر شهردار سبزوار، خاطر نشان کرد: اکنون جای بسی تقدیر است که با رفتن به سفری کوتاه، در هنگام بازگشت، نظاره گر تغییرات محسوس و قابل ملاحظه ای در سطح شهر خواهی بود.

وی همچنین حسین مقصودی شهردار جوان و پرتلاش سبزوار را به استفاده از تجربیات شهرداران، کارشناسان و بازدیدهای متعدد از کلان شهرها و حتی کشورهای دیگر دعوت کرد و خواستار بکارگیری این تجربیات و بومی کردن آن ها مطابق با فرهنگ اصیل و باسابقه سبزوار برای توسعه وآبادانی شهر، ارائه خدمات بیشتر و جلب رضایت شهروندان شد.

حسین مقصودی شهردار سبزوار نیز در این دیدار، ضمن آرزوی بهبودی، سلامتی و توفیق روز افزون برای شهردار اسبق سبزوار، به تشریح اهم فعالیت های یکساله اخیر شهرداری پرداخت و خواستار ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات وی برای پیشبرد سبزوار به سوی آینده ای روشن شد.
Share/Save/Bookmark




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.