اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 5 مرداد 1391 / کد مطلب: 3135 / نظرات: 0


طرح هجرت بسیج سازندگی در بخش روداب


بخشدار روداب از حضور بسیجیان طرح هجرت دانشجویی مشهد مقدس در تابستان امسال در بخش محروم روداب سبزوار خبر داد.

محمود شم ابادی در گفتگو با سایت برگو این بسیجیان را متشكل از 2 گروه  دانشجویی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و قرارگاه امام هادی (ع) و 1 گروه  دانش آموزی بعثت معرفی كرد.

شم آبادی مهمترین خروجی كار بسیجیان را در این مدت در بخش روداب ، ارتقای فرهنگی، آموزشی و در كل ایجاد روحیه شادی و  نشاط  در بین اهالی روستاها عنوان كرد و گفت: این بسیجیان در گروه های  فرهنگی ، مذهبی، اجتماعی  و عمرانی در سطح روستاهای محروم بخش مشغول به فعالیت شدند.

وی از ایجاد پیوند عمیق و رابطه بسیار نزدیك بین مردم و جوانان بسیجی در این مدت خبر داد بطوریكه هنگام  خداحافظی بعضی از گروه ها از روستا ها  مردم روستا پشت سر انان اشك می ریختند و از انان حضور دوباره شان را  درخواست می كردند.
ایشان همچنین كمبود روحانی برای تمامی گروه های مستقر در روستاها را نقطه ضعف این برنامه عنوان كرد و گفت: چند روحانی همراه بسیجیان به بخش  امده بودند ولی در كل با وجود پراكنده شدن دانشجویان در روستاهای مختلف باز كمبود روحانی داشتیم.

بخشدار روداب  محل فعالیت گروه های فرهنگی واجتماعی را روستاهای چاه ستاره، چاه شند، دوچاهی ، ذوالفرخ، سریش و محل فعالیت گروه های عمرانی را روستاهای دوچاهی، چاه عبدالملكی ، كلاوی ، برگو و آریان عنوان كرد و افزود: تامین اعتبار طرح های عمرانی بر عهده بخشداری روداب بوده است و طرح های فرهنگی نیز از سپاه امام رضا(ع) استان خراسان تامین اعتبار شد.

محمود شم ابادی طرح های عمرانی در دست ساخت توسط بسیجیان را ساخت مسجد و خانه عالم در روستای دوچاهی ، ساخت مسجد در روستای چاه عبدالملكی ، ساخت مسجد در روستا كلاوی از توابع دهستان كوه همایی و همچنین ساخت خانه عالم در روستای آریان و ساخت غسالخانه در روستای برگو از توابع دهستان خواشد خواند.

شم ابادی در پایان هدف بخشداری روداب از  استقبال از این گروه ها و برنامه ها را جلب نگاه  و توجه ویژه مسولین به بخش محروم روداب عنوان كرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.