اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 4 مرداد 1391 / کد مطلب: 3134 / نظرات: 0


تولید بیش از 5میلیون مترمکعب آب شرب در شرکت آب و فاضلاب سبزوار


مسوول حوزه بهره برداری آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت : در سه ماهه اول سال جاری 5 میلیون و411 هزار و 536 مترمکعب آب شرب تولید شده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ، هادی برزویی افزود : تامین آب شرب شهر سبزوار و شهرهای روداب ، داورزن ، ششتمد و سلطان آباد توسط 44 حلقه چاه تامین می شود . وی ادامه داد : با توجه به اینکه در ماههای گرم سال و در نتیجه پیک مصرف آب قرار داریم و تقریباً میزان تولید معادل مصرف می باشد لذا جهت اینکه شهروندان عزیز دچار کمبود فشار و کم آبی نشوند لازم و ضروری است نهایت صرفه جویی در مصرف آب شرب را داشته باشند .

این مسوول اضافه کرد : توجه داشته باشند که منابع آب شرب بسیار محدود است و نسبت به شهرها در فاصله نسبتاً دوری واقع شده است که توسط خطوط انتقال به طول بیش از 91 کیلومتر از عمق 200 متری به مخازن شهرها منتقل می شود که پس از گندزدایی به شبکه توزیع تزریق و آماده برای مصرف مردم عزیزمان می شود .

وی اظهار داشت : توصیه می شود شهروندان عزیز در روزهای گرم سال به نکات زیر عنایت ویژه ای داشته باشند : 1- برای تمیز کردن پیاده روها و جلوی درب منزل از آب لوله کشی استفاده نکنیم برای این منظور از جارو استفاده کنیم.

2- برای شستن اتومبیل به جای استفاده مداوم از آب می توان از یک سطل آب استفاده کرد.

3- مدت دوش گرفتن خود را کوتاه کنیم کاهش این مدت زمان حتی به مدت دو دقیقه می تواند دو هزار و 800 لیتر در ماه آب را ذخیره کند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.