اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 4 مرداد 1391 / کد مطلب: 3129 / نظرات: 0


برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآن وعترت در سبزوار


در جلسه شورای سیاست گذاری هفتمین نمایشگاه قرآن وعترت سبزوار، شهرداری به عنوان میزبان این نمایشگاه انتخاب شد.
به گزارش سبزوارپیام  به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار، معاون سیاسی- اجتماعی فرماندار سبزوار با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت سبزوار، طبق سنوات گذشته در شهرستان سبزوار برگزار خواهد شد، گفت: این نمایشگاه از 12 تا 17 مردادماه سال جاری در 13 غرفه بعد از افطار در محوطه شهرداری سبزوار برگزار می شود.
رضا مدرسی پور با اظهار اینکه رمضان ماه بهار قرآن است، خواستار ایجاد بسترهای مناسب قرآنی برای حضور هرچه بیشتر جوانان و آحاد مردم شد و افزود: شناساندن حوزه های مختلف قرآنی به جوانان و مردم مطابق با برنامه های روز در این حوزه ضرورت دارد.
مدرسی پور با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت سبزوار ماحصل یکساله فعالیت های قرآنی سبزوار خواستار برگزاری باشکوه این نمایشگاه از سوی همه دستگاه های اجرایی شهرستان شد.
معاون استاندار و فرماندار سبزوار همچنین گفت: عملکرد همه دستگاه های اجرایی شهرستان توسط کمیته ارزیابی این ستاد بررسی می شود و در نهایت از 5 دستگاه برتر در جلسه شورای اداری تقدیر بعمل خواهد آمد.
سید حسین دلبری مدیر روابط عمومی شهرداری سبزوار نیز در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بر همکاری هرچه بیشتر شهرداری و شورای اسلامی شهر در برگزاری این نمایشگاه با سایر دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: در این راستا شهرداری اجرای برگزاری یک شب برنامه های فرهنگی نمایشگاه را برعهده خواهد گرفت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار هم ضمن ارائه گزارشی از برگزاری نمایشگاه در سال های گذشته، گفت: شهرستان سبزوار در 2 سال اخیر در برگزاری نمایشگاه و جشنواره قرآنی سبزوار در استان حائز رتبه برتر شده است که این جای بسی تقدیر دارد.
مجید عسگری تدوین و تصویب راهبردهای نمایشگاه، بررسی و تصویب طرح ها و برنامه های پیشنهادی، نظارت، ارزیابی و ارزشیابی نمایشگاه، نظارت بر کیفیت برگزاری نمایشگاه و... را از جمله برخی وظایف برگزارکنندگان این نمایشگاه بیان کرد.
گفتنی است در این جلسه برگزاری مراسم کرسی و محافل قرآنی، مراسم تجلیل از خادمان قرآنی، تشکیل غرفه های بیداری اسلامی، جنگ نرم و راه های مقابله با آن، شعر و ادب، تذهیب، خطاطی و... از سوی اعضای ستاد به عنوان برخی برنامه های این نمایشگاه مطرح شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.