اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 مرداد 1391 / کد مطلب: 3128 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار:


تهدیدات دشمن نشانه ضعف آنان در برابر ایران است


تهدیدات دشمن نشانه ضعف آنان در برابر ایران است  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: تهدیدات دشمن در سالهای اخیر نشانه ضعف آنان در برابر ایران مقتدر است. 
   
 به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان روز چهارشنبه در مراسم معارفه فرماندهی جدید حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهر داورزن ،افزود: كشورهای غرب و در راس آنها آمریكا سعی دارند كه با القائات خصمانه تصویر غیر واقعی از جامعه ایران به جهان نمایش دهند.

وی با اشاره به اینكه از اول انقلاب تا كنون در تحریم بوده ایم، گفت : دشمن با به تصویر كشیدن گرانی و یا تهدیدات نظامی و یا دامن زدن به مشكلات داخلی و دعواهای سیاسی سعی در به ناامن كردن كشور دارد.

فرمانده سپاه سبزوار با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی ، افزود : یكی از عواملی كه می تواند برای از بین بردن بیكاری موثر باشد خرید كالاهای ایرانی است .

وی ادامه داد: این امر علاوه بر آنكه باعث رونق بخشهای مختلف اقتصادی در كشور خواهد شد به ایجاد اشتغال پایدار كمك شایانی می كند.

سرهنگ پاسدار نمدچیان شعارهای دشمن را یك حربه ناكار آمد عنوان كرد و گفت: مشكلات اقتصادی فراروی كشورهای اروپایی و آمریكا ، برهم خوردن معادلات منطقه ای با قیامهای صورت گرفته توسط كشورهای مسلمان و كشورهای اروپایی جرات حمله نظامی به ایران را از آنان گرفته است .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار در ادامه به شیطنت و برنامه ریزی های گسترده دشمن برای انتخابات آتی ریاست جمهوری اشاره كرد.

وی بزرگ نمایی تحریم ها و گرانی های اخیركشور را توسط رسانه های غربی و آمریكایی خاطر نشان كرد و گفت: این رسانه ها سعی در بزرگ نمایی مشكلات دارند.

بخشدار داورزن نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات خوب حوزه های مستقر در داورزن گفت: خوشبختانه با تلاشها و پیگیری های صورت گرفته توسط حوزه امام سجاد(ع) و امام رضا(ع) شهر داورزن هم اكنون دو سالن ورزشی در روستای صدخرو و شهر داورزن در حال تكمیل است.

عباس شم آبادی با اشاره به استقرار حوزه امام رضا در شهر داورزن ، افزود: تلاش های فرماندهی این حوزه و بخشداری و شورای شهر داورزن برای ایجاد ساختمان جدید برای حوزه داورزن قابل قدر دانی است .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.