اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 2 مرداد 1391 / کد مطلب: 3113 / نظرات: 0


ابلاغ ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای داورزن


بخشدار داورزن گفت : اعتبارات ابلاغی سال جاری داورزن در بخشهای مختلف ابلاغ شد.

عباس شم آبادی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود : این اعتبارات از محل تملک دارایی و در بخشهای مختلف آموزشی - عمرانی – شهری – میراث فرهنگی و گردشگری – راههای روستایی و خدماتی ابلاغ شده است .

وی مبلغ اعتبار اختصاصی به این بخش را ۳۱ میلیارد و یکصدو ده میلیون ریال عنوان کرد و گفت : خوشبختانه این اعتبارات نسبت به سال قبل رشد داشته است .

وی اختصاص ۴ میلیارد و۰ ۸۴ میلیون ریال به بخش آموزشی را خاطر نشان شد و تصریح کرد: احداث و تکمیل مدارس روستاهای کلاته سادات – داورزن - خوابگاه مزینان و سرایداری روستای کاهک از جمله پروژه ها می باشد.

وی در ادامه به اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی تفریحی مزینان را یاد آور شد و ادامه داد: خوشبختانه پیمانکار طرح در حال هزینه ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار ابلاغی سال گذشته می باشد.

بخشدار داورزن در ادامه به اختصاص یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار به کاروانسرای تاریخی مهر اشاره کرد و گفت : این اعتبار جهت جلوگیری از تخریب و مرمت این بنای زیبا اختصاص یافته است .

شم آبادی احداث بند انحرافی و لوله گذاری رودخانه مهر را برای جلوگیری از هدررفت آب را خاطر نشان شد و گفت : جهت تکمیل این پروژه نیز مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

بخشدار داورزن قرار گرفتن شهر داورزن را در ورودی استان خراسان رضوی حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: جهت مبادی ورودی این شهر نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است .

این مسئول وضعیت راههای روستایی بخش داورزن را خوب توصیف کرد و ادامه داد: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام راههای روستایی از جمله روستاهای کلاته سادات – ساروق – آبرود- طزر به چشام و چوبین به کلاته مزینان و راه روستایی کمیز مبلغ ۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اختصاص یافته است .

وی همچنین اختصاص اعتبار ات تکمیلی به پروژه های مجتمع آبرسانی مزینان – احداث خانه های عالم و طرح هادی مزینان و نهالدان را خاطر نشان شد و گفت: در مجموع ۵ میلیارد و یکصد میلیون ریال جهت این پروژه ها اختصاص یافته است .

بخشدار داورزن همچنین اختصاص اعتبار برای ایستگاه آتش نشانی و اصلاح و توسعه معابر شهری به همراه طرح تفضیلی شهر داورزن را یاد آور شد و گفت: در مجموع ۶ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعتبار نیز به این پروژه ها اختصاص یافته است .

بخشدار داورزن اختصاص اعتبار برای احداث پایگاههای بسیج سالن- اجتماعات دهیاری ها و نوسازی و تجهیز مراکز خدمات درمانی داورزن – صدخرو ومرینان را خاطر نشان شد و گفت : اعتبارات اختصاصی این پروژها به زودی ابلاغ خواهد شد .اخبار داورزن





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.