اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 2 مرداد 1391 / کد مطلب: 3112 / نظرات: 0


انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران در خراسان رضوی تشكیل شد


 انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران خراسان رضوی امروز با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره این انجمن تشكیل شد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران خراسان رضوی در محل اداره تعاون خراسان رضوی و با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف استان و نماینده وزارت كار و امور اجتماعی برگزار شد.

بر این اساس از بین 53 آرای ماخوذه 'محسن حیدری، فاطمه محمد زاده، پژمان پاكدل، حسین عیدی و هادی مرادی' به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان خراسان رضوی انتخاب شدند.

همچنین در این انتخابات 'علی اثنی عشری' به عنوان بازرس هیات مدیره، 'علی چوپانكاره و محسن ناهید' به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره و 'فاطمه حسن شاهی' به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

عضو هیات موسس انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران خراسان رضوی گفت: این انجمن با هدف پیگیری مسائل صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران در استان خراسان رضوی تشكیل شده است.

هادی مرادی افزود: از یك سال گذشته تاكنون انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران در استان های تهران،البرز،همدان، خراسان جنوبی و قزوین فعالیت خود را آغاز كرده است.

وی اظهار داشت: انجمن صنفی خبرنگاران خراسان رضوی در راستای پیگیری مسائل صنفی این قشر و رسیدگی به چالش های رسانه ای استان تشكیل شده است و فعالیت آن با خانه مطبوعات خراسان رضوی متفاوت است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.