اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 مرداد 1391 / کد مطلب: 3109 / نظرات: 0

اظهارات محسنی درباره دلایل عضویت در کمسیون امنیت ملی /


مردم باید در جریان فعالیت های نمایندگان قرار بگیرند


مردم باید در جریان فعالیت های نمایندگان قرار بگیرند
  اظهارات دکتر محمدرضا محسنی ثانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی این روزها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. نماینده 60 ساله سبزوار که بیش از نیمی از عمر خود را در پست های سیاسی سپری کرده است در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است. وی در گفتگو با سبزوار آنلاین گفت:  حق مردم است که در جریان فعالیت های نمایندگان خود قرار بگیرند بنابراین هر زمان که خبرنگاران و اهالی رسانه خواستند ما در خدمتشان بودیم.
دکتر محسنی ثانی که رئیس کمیته امنیت ملی نیز می باشد درباره انتخاب خود برای کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت:  رشته مرتبط تحصیلی و سابقه فعالیت های بنده در مسائل سیاسی امنیتی باعث شد که همکاران و هیئت رئیسه صلاح بدانند حضور من در  این کمیسیون مفیدتر خواهدبود.
وی در بخش دیگری در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه چرا ریاست مجمع نمایندگان استان در اختیار نمایندگان سبزوار نبوده است گفت: تعیین رئیس مجمع نمایندگان  متفاوت است گاهی به صورت انتخابی، گاهی دل خواهی  و در برخی موارد با قرعه مشخص می شود که در 4 سال گذشته و اولین سال مجلس نهم بنده هم تمایلی برای ریاست نداشتم و هم شانسی نداشتم که انتخاب و قرعه به اسم بیفتد البته باید ببینیم برای دوره های بعد چه پیش می آید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.