اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 1 مرداد 1391 / کد مطلب: 3085 / نظرات: 0


تجهیز مرکز آتش نشانی ششتمد


حسين پور/شهردار ششتمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی از وظایف اصلی شهرداریها در شهرها خدمات ایمنی و آتش نشانی است که بسیار حیاتی و ضروری است.
محمدرضا قلعه نوی افزود: اقدامات مؤثری در گذشته در آتش نشانی ششتمد صورت گرفته بود ولی در طی شش ماه گذشته با توجه به اهمیت موضوع برنامه های متعددی در ایستگاه آتش نشانی شهید طیبی ششتمد انجام گرفت.
وی ادامه داد: با حضور کارشناسان خبره سازمان آتش نشانی سبزوار امر آموزش برای پرسنل آتش نشانی و پرسنل شهرداری در برنامه کاری قرار گرفت و این مهم با همکاری فی مابین سازمان آتش نشانی سبزوار و شهرداری ششتمد به نحو مطلوبی انجام پذیرفت.
شهردار ششتمد گفت: آموزش عمومی برای مردم نیز جهت آشنائی بیشتر در پیشگیری یا مقابله با حوادثی نظیر آتش سوزی تا زمان حضور مأمورن آتش نشانی نیز برگزار گردید که این برنامه با توجه به نیاز استمرار خواهد داشت.
وی گفت: نیازسنجی خوبی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی سبزوار با توجه به وسعت و جمعیت شهر صورت گرفت و تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی ششتمد برآورد گردید.
قلعه نوی افزود: با تخصیص اعتبار مناسب توسط استانداری خراسان رضوی مرکز آتش نشانی ششتمد به
بی سیم مجهز شد تا بتوانیم با استفاده از سیستم بی سیم با حداقل نیروی موجود خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه نمائیم.
وی ادامه داد: تجهیزات انفرادی و گروهی نیز برای این مرکز خریداری شده و تحویل آتش نشان شده و امیدواریم بتوانیم در سالجاری نیز نسبت به تجهیز بیشتر این ایستگاه اقدام کنیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.