اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 مرداد 1391 / کد مطلب: 3084 / نظرات: 1

مسئولان آبفا بخوانند/


مردم روستاي مهر و حومه با بي آبي مواجه هستند


مردم روستاي مهر و حومه با بي آبي مواجه هستند وبلاگ مهر نوشت /روز جمعه از ساعت16 مردم روستای مهر شاهد قطعی آب شرب خود بودند.مشاهده ی این موضوع در روزهای گذشته هم دیده میشد.تاجائیکه در اولین سحر ماه مبارک رمضان آب شرب روستای مهر کاملا قطع گردید.

ساعت 8 همان روز در گفتگو با نماینده آب و فاضلاب  ودهیاری روستای مهر آقای نجیبی زاده متوجه سوختن پمپ منبع آبرسانی مهر شدیم که با این اتفاق روستاهای مهر و حومه باید شاهد قطعی آب چند روزه می بودند.

متاسفانه در تماس های مکرر این مسئول با اتفاقات آب و فاضلاب سبزوار ،با خبر شدیم این اداره نبودن جرثقیل را علت تاخیر تعمیر پمپ مجتمع آبرسانی مهر دانسته است و اشاره نموده است که چنانچه شخصی بتواند جرثقیلی مناسب را به این محل بیاورد هزینه های مربوطه توسط این اداره پرداخت خواهد شد.

این مسائل دست به دست هم داد تا در شرایطی بسیار دشوار مردم روستای مهر و حومه با مشکل نبودن آب روبرو شوند و در صف های طولانی ،آب شرب خود را در شرایط سخت از چاههای عمیق روستای مهر فراهم نمایند.تهدید دیگر آبرسانی به مجتمع های مرغداری مهر است که در صورت نبودن آب،تا 48 ساعت دیگر شاهد تلف شدن هزاران قطعه مرغ در مهر خواهیم بود.

پیرو درخواست اهالی روستا بعد از پیگیری های این وبلاگ،نجیبی زاده در جواب ما اشاره به فرستادن جرثقیل نمود و گفت:از صبح مسئول اتفاقات آب و فاضلاب سبزوار در تماس های مکرر وعده ی رسیدن جرثقیل را داده است ولی تاکنون(ساعت22)هیچ جرثقیلی به منبع آبرسانی مهر اعزام نشده است.

در گروههای متعددی مردم در مقابل مسجد جامع،حتی در زمان برگزاری مراسم ویژه ی ماه رمضان اعتراض خود را نشان دادند.گویا مسئولین خیالشان از عدم رسیدگی به تمامی مسائل این روستا راحت شده است و بالواقع هیچگونه اقدامی برای رفع مشکلات مهر انجام نمی دهند.

تااین لحظه که این مطلب نگاشته میشود مردم در صف های طولانی در شرایط دشوار در حال برداشت از آب چاههای عمیق برای مصارف خود هستند و سیستم لوله کشی اب مهر و روستاهای اطراف خالی از وجود حتی یک قطره آب است.

مسئولین مربوطه دستتان درد نکند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.