اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 31 تير 1391 / کد مطلب: 3076 / نظرات: 0


محدودیت تردد در محور سبزوار - حكم آباد


مركز مدیریت راههای كشور اعلام كرد: محور سبزوار - حكم آباد در استان خراسان رضوی به علت اجرای عملیات بهسازی و روكش آسفالت حد فاصل كیلومتر دو الی سه از روز 31 تیر لغایت 25 شهریور تردد وسایل نقلیه بین ساعات هفت صبح الی 17 با محدودیت انجام می شود .
به گزارش مركز مدیریت راههای كشور وابسته به سازمان راهداری و حمل ون قل جاده ای حاكی است:بر اساس برنامه تنظیم شده و شروع عملیات كارگاهی جاده ای در چهار محور مواصلاتی از 31 تیر ماه جاری محدودیت تردد به مورد اجرا گذاشته می شود.
بر اساس این گزارش تونل خماری واقع در تربت حیدریه - مشهد در استان خراسان رضوی به علت اجرای عملیات كابل برگردان سیستم جدید داخل تونل از 31 تیر ماه بین ساعات هشت صبح الی 16 مسدود و تردد وسایل نقلیه از كنار گذر تونل انجام می شود.
بنا بر این گزارش، محور آق قلا - بندرتركمن در استان گلستان نیز به علت اجرای عملیات احداث روگذر در كیلومتر سه از 31 تیر ماه به مدت چهار ماه تردد وسایل نقلیه در محدوده مورد نظر از طریق كنار گذر احداثی صورت می گیرد.
از سوی دیگر، محور آق قلا - گمیشان در استان گلستان به علت اجرای عملیات احداث روگذر در كیلومتر یك از 31 تیر ماه به مدت چهار ماه تردد وسایل نقلیه در محدوده مذكور از كنار گذر میسر است




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.