اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 تير 1391 / کد مطلب: 3047 / نظرات: 1

هادوی فر: نقش خیرین تعیین كننده است /


هزار خانواده در نوبت دریافت مستمری هستند


هزار خانواده در نوبت دریافت مستمری هستند  رییس اداره بهزیستی سبزوار گفت: هزار خانواده واجد شرایط در این شهرستان در نوبت دریافت مستمری از این اداره هستند. 
   
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا 'محمد حسین هادوی فر'  در پنجمین همایش تجلیل از خیرین اداره بهزیستی سبزوار افزود: اعتبارات فعلی در این زمینه پاسخگو نیست.

وی اظهار داشت: از 11 هزار و 573 خانوار زیرپوشش بهزیستی سبزوار در مجموع دو هزار و پنج نفر شامل زنان سرپرست خانوار، خود سرپرست و افراد معلول كه توانایی انجام كار را ندارند، مستمری بگیر این اداره هستند.

وی با بیان اینكه بهزیستی فقط به معلولان و بیماران روانی با معلولیت خیلی شدید و شدید، 100 درصد از كارافتاده و یا حداقل از كارافتادگی 70 درصد، مستمری می پردازد افزود: بیشتر معلولان و بیماران پشت نوبت، سرپرست خانوار بوده و با مشكلات بسیار مواجه هستند.

وی گفت: علاوه برآن مبلغ مستمری برای مستمری بگیران این اداره تكافوی نیاز آنان را نمی كند زیرا برخی از بیماران روانی و معلولان هرماه 50 هزار تومان هزینه دارو می پردازند.

وی نقش خیرین را تعیین كننده دانست و افزود: وظایف بهزیستی گسترده و متعدد بوده و اعتبارات تعلق گرفته متناسب با وظایف پیش بینی شده نیست.

'هادوی فر' با قدر دانی از كمك های خداپسندانه خیرین اظهارداشت: در سال گذشته 83 میلیارد و 380 میلیون ریال به صورت نقدی، بیش از شش میلیارد و 268میلیون ریال به صورت غیرنقدی و یك میلیارد و 266 میلیون ریال به صورت خدمات از طریق خیرین به مددجویان بهزیستی سبزوار كمك شده است.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.