اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 25 تير 1391 / کد مطلب: 3029 / نظرات: 0

مهدي ترمئي /


100 میلیارد ريال اعتبار به ششتمد تخصيص يافت


100 میلیارد ريال اعتبار به ششتمد تخصيص يافت
حسين پور/بخشدار ششتمد گفت: امسال در قالب 41 پروژه اعتباری حدود 100 میلیارد ريال به ششتمد تخصیص یافته است.
به گزارش سبزوار پيام ،مهدی ترمئی افزود: بیشترین تعداد پروژه ها در حوزه راه می باشد که با اجرای 15 پروژه بسیاری از مشکلات راه های روستائی این شهرستان برطرف خواهد شد.
وی ادامه داد: سایر سرفصل های اعتباری این شهرستان در قالب فضاهای آموزشی 11 پروژه ، توسعه معابر 4پروژه ، میراث فرهنگی 2پروژه وطرح هادی یک پروژه می باشد.
بخشدار ششتمد گفت: مبلغ 127میلیون تومان نیز به پروژه محور ارتباطی ششتمد ـ سبزوار اختصاص یافته که تلاش خواهیم نمود از محل اعتبارات ملی نیز مبلغی به این پروژه تخصیص یابد.
ترمئی افزود: دوپروژه سالن ورزشی ششتمد نیز در حال ساخت می باشد که پروژه سالن ورزشی آموزش و پرورش سرعت ساخت و ساز مناسبی دارد ولی سالن ورزشی تربیت بدنی که توسط بسیج سازندگی در حال احداث می باشد تاکنون سرعت مناسبی نداشته که امیدواریم با توجه به قولهای پیمانکار پروژه شاهد تسریع در ساخت و ساز این سالن ورزشی باشیم.
وی اظهار داشت: پروژه گازرسانی به ششتمد و 12روستای این شهرستان نیز از مهمترین پروژه های سال جاری می باشد که انتظار می رود با همت پیمانکار و حمایت شرکت گاز شاهد روشن شدن مشعل گاز دراوایل فصل سرد سال در روستاهای این منطقه باشیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.