اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 تير 1391 / کد مطلب: 3028 / نظرات: 2

بايد نیروهایی متناسب با نیازهای جامعه تربیت كنیم/


ارتقای ششتمد در نوبت ابلاغ قرار دارد


ارتقای ششتمد در نوبت ابلاغ قرار دارد عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مرزهای شرق كشور از امنیت خوبی بر خوردار است و مسئله حادی وجود ندارد. 
  
دكتر محمدرضا محسنی ثانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: طرح انسداد مرزهای شرق كشور كه با هدف بالابردن ضریب امنیت و مبارزه با مواد مخدر اجرا می شود تا كنون با اقدامات خوبی همراه بوده و رو به پایان است .

نماینده شهرستانهای سبزوار ، جوین ،جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت : قبل از اجرای این طرح ما شاهد تردد كاروانهای مواد مخدر و اشرار در مرزهای شرقی بودیم كه اكنون این مسئله به حداقل رسیده است.

وی اظهارداشت: با یاری خداوند و تلاش سربازان گمنام امام زمان و نیروی انتظامی، تمامی حركات دشمنان در مرزهای شرق كشور رصد می شود و تا كنون توطئه های آنها خنثی شده است .

وی در ادامه به استعداد ها و ظرفیت جوانان حوزه انتخابیه خود اشاره كرد و افزود: ما باید استعداد ها و ظرفیت ها جوانان را به سمت دروس علمی و كاربردی و فنی حرفه ای سوق دهیم و نیروهایی متناسب با نیازهای جامعه تربیت كنیم.

وی گفت : هم اكنون فعالیتهای علمی جوانان در دبیرستان و پیش دانشگاهی و دانشگاهها متناسب با نیازهای جامعه نیست و خروجی دانشگاهها و فضا آموزشی قابلیت فعالیتهای اجرایی و عملی را ندارد.

وی به ارتقای شهرستانهای داورزن و ششتمد اشاره كرد و افزود: ارتقای بخش داورزن به شهرستان از سوی دولت و وزارت كشور ابلاغ شده است و ارتقای بخش ششتمد هم در نوبت قرار دارد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.