اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 تير 1391 / کد مطلب: 3019 / نظرات: 0


تأکید شورای اسلامی و شهردار بر تعریض و بازگشائی معابر


حسین پور/شهردار ششتمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در جلسه ای دو ساعته با اعضاء شورای اسلامی راهکاری های فاز دوم تعریض معابر و بازگشائی نقاط حادثه خیز سطح شهر ششتمد بررسی شد.
محمدرضا قلعه نوی افزود: اعضاء شورا همانند مجموعه شهرداری مصمم هستند تا اقدامات مؤثری در خصوص تعریض و بازگشائی معابر صورت پذیرد.
وی ادامه داد: در این جلسه چگونگی توافقات پیش رو ، میزان توان شهرداری در پاسخگوئی به مالکین و تعداد بسیار محدود افرادی که شاید از توافق با شهرداری ممانعت کنند بررسی و نتایج خوبی حاصل شد.
شهردار ششتمد ادامه داد: مردم و مسئولین بویژه دستگاه قضائی و انتظامی همکاری خوبی با شهرداری داشته اند و این مهم پشتوانه بسیار مؤثری برای شهرداری محسوب می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر ششتمد نیز گفت: موضوع جلسه 89 شورای اسلامی شهر ششتمد صرفاً موضوع تعریض و بازگشائی معابر بود.
ابراهیم ابراهیم نژاد افزود: یقیناً استقرار شهرستان ششتمد دغدغه اصلی امروز مردم و مسئولین شهر ششتمد می باشد و در این راستا مجموعه شورای اسلامی با تمام توان در کنار شهرداری خواهد بود تا شهرداری ششتمد نیز با تلاش شایسته نسبت به بهبود مبلمان شهری تلاش نماید و شهرستانی در خور و شأن نام ششتمد استقرار پیدا نماید.
وی ادامه داد: علاوه بر استقرار شهرستان ششتمد و معرفی فرماندار در آینده نزدیک عملیات اجرائی گازرسانی سطح شهر نیز آغاز خواهد شد که در برخی نقاط عملیات اجرائی با موانعی روبرو خواهد شد که شهروندان استقبال خوبی در رفع این موانع داشته اند و انتظار مجموعه شورای اسلامی استمرار این همکاری شایسته است.
رئیس شورای اسلامی شهر ششتمد اظهار داشت: تعریض معابر با سرعت خوبی در حال انجام است و مالکین توافقات خوبی را تاکنون انجام داده اند و چنانچه مالکی حاضر به توافق با شهرداری نشود بی شک طبق نظر کارشناسان از اهرم های قانونی یعنی إخذ حکم دادگاه ، پلمپ و سایر راهکارهای موجود استفاده خواهد شد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.