اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 تير 1391 / کد مطلب: 3014 / نظرات: 0


امام جمعه جغتای : برخی از عوامل افزایش قیمت ها در كشور سوء استفاده افراد سودجو است


امام جمعه شهرستان جغتای گفت:برخی از عوامل افزایش قیمت ها در كشور سوء استفاده افراد سودجو است كه از فضای تحریم استفاده كرده و به مصرف كنندگان اجحاف می كنند.
  
 
به گزارش سبزوار پيام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام علی اكبر موحدی پوردر خطبه این هفته جغتای افزود: البته نقش كنترل بر قیمت و مدیریت كردن آن نیز نقشی حائز اهمیت و تاثیر گذار است و مسوولان و مردم باید با همكاری یكدیگر برای ثبات قیمت ها تلاش كنند.

وی در ادامه به فرمایش امام خمینی (ره) درخصوص مجلس خبرگان رهبری اشاره كرد و گفت: ولایت فقیه همان ولایت پیامبر و بهترین قانون در قانون اساسی ولایت فقیه است اگر نظارت یك كشور بر عهده ولایت فقیه باشد، هیچ گونه آسیبی متوجه كشور نخواهد شد.

امام جمعه جغتای 26تیرماه سالروز تشكیل شورای نگهبان را یاد آور شد و افزود :كار اساسی شورای نگهبان اعمال نظر بر كار مجلس می باشد.

وی اظهارداشت : به فرموده امام خمینی(ره) باید شورای نگهبان قوی و مستحكم باقی بماند و كسی حق ندارد علیه آن اقدام و توهین كند.

امام جمعه جغتای در پایان به برگزاری همایش زنان در اندیشه اسلامی اشاره كرد و گفت : استقبال از این همایش، نشان از صدور انقلاب اسلامی ایران به سایر كشورهای جهان و منطقه دارد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.