اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 20 تير 1391 / کد مطلب: 2989 / نظرات: 2

خواست عمومی شهروندان بر توسعه همه جانبه منطقه می باشد/


شهردار براي توسعه ششتمد از رسانه ها كمك خواست


شهردار براي توسعه ششتمد از رسانه ها كمك خواست حسين پور/ شهردار ششتمدگفت :: نخبگان، اصحاب فکر و رسانه شهرداری ششتمد را در پیشبرد برنامه ها یاری نمایند.

محمدرضا قلعه نوی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: همزمان با ارتقاء بخش ششتمد به شهرستان گامهای توسعه این منطقه یکی پس از دیگری برداشته می شود.
اين مسئول اظهار داشت :خواست عمومی شهروندان و نخبگان ششتمد بر توسعه همه جانبه منطقه می باشد.

 وي ادامه داد: در این راستا شهرداری ششتمد نیز بعنوان شهرداری مرکز شهرستان تمام توان خود را بر بهبود مبلمان شهری و آماده سازی فضای مورد نیاز یک شهرستان با نشاط و پویا به کار خواهد بست.
 او افزود: توجه ویژه به توسعه معابر و بازگشائی برخی نقاط در سطح شهر ششتمد در برنامه کاری قرار گرفته است و خوشبختانه شهروندان عزیز و مسئولین امر همکاری بسیار مناسبی را با شهرداری در این خصوص داشته اند.
وی ادامه داد: استقبال مردم ششتمد در انجام توافقات به گونه ای پیش می رود که شاید از توان شهرداری در جهت اجرای سریع وافقات خارج باشد که این همکاری از جانب شهروندان شایسته قدردانی است و نشان دهنده درک مردم از موقعیت پیش آمده در جهت توسعه دیار بیهقی می باشد.
قلعه نوی اظهار داشت: ضرورت استقرارهر چه سریعتر فرمانداری بر عموم شهروندان روشن است و این مهم می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات مردم شهر ششتمد و روستاهای منطقه باشد و قطعاً با استقرار فرمانداری ششتمد توان شهرداری نیز در انجام وظایف امور محوله افزایش خواهد یافت.
شهردار ششتمد از همراهی دستگاههای اجرایی ششتمد خبر داد و گفت: برای تخریب و بازگشائی برخی نقطه های حساس و مورد نیاز از دستگاه قضائی مجوز لازم إخذ و با هماهنگی دستگاه انتظامی نسبت به تخریب و بازگشائی این نقاط اقدام شده است.
قلعه نوی ادامه داد: شهرداری ششتمد در چارچوب قانون بویژه قوانین شهرداری و ماده 101 قانون شهرداریها گام بر میدارد و تمام حق و حقوق قانونی شهروندان را نیز پرداخت خواهد نمود.
وی افزود: پوشش اخبار و همراهی رسانه های محلی منطقه بسیار پر اهمیت است و نقش برجسته اصحاب رسانه که در کمترین زمان ممکن توانسته اند بسیاری از مشکلات شهروندان را با اطلاع رسانی دقیق برطرف نمایند بر کسی پوشیده نیست و از اصحاب فکر و رسانه و نخبگان تقاضا داریم شهرداری ششتمد را نیز همچون گذشته همراهی نمایند.
بخشدار ششتمد نیز گفت: ما نیز در مجموعه شورای اداری ششتمد نیز تلاش خواهیم نمود شهرداری را در تعریض و بازگشائی معابر و بهبود مبلمان شهرداری یاری نمائیم.
ترمئی افزود: تلاش روزهای اخیر مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری بسیار ارزنده می باشد و بنده نیز بعنوان عضو کمیسیون ماده 100 و 77 شهرداری بهمراه مقام قضائی آمادگی هر گونه همکاری با شهرداری را در چارچوب قانون داریم و از تمام توان اجرائی این کمیسیونها برای عمران و آبادانی منطقه استفاده خواهیم کرد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.