اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 19 تير 1391 / کد مطلب: 2969 / نظرات: 1


پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری دیار سربداران به روایت وبسایت محسنی


در چهارمین دور سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خراسان رضوی شهرستان های حوزه سربداران با تلاش و پیگیری های مسئولین محلی و نمایندگان مردم بیشترین میزان مصوبات و پروژه های با اهمیت زیرساختی را به خود اختصاص دادند.

 تبدیل بخش های داورزن و ششتمد به شهرستان که پیگیری های آن از حدود دو سال قبل تا کنون به صورت شبانه روزی انجام شده بود تنها دو مورد از این مصوبات و دست آوردهای ارزشمند بود.

البته پرواضح است که امضا و تصویب یک پروژه تنها گامی نیست که باید برای تحقق آن برداشته شود بلکه در ابتدا باید از مدت ها قبل برای مصوب شدن آن مسئولین مربوطه تلاش های بی وقفه ای انجام دهند و پس از مصوب شدن نیز پیگیری های پیاپی برای عملی شدن یک مصوبه لازم است. این هردو مورد به لطف خدا و به شکرانه وجود فضای اتحاد و همدلی در سطح مدیران ارشد دیار سربداران در چندسال اخیر محقق شده است .و در نتیجه سفر اخیر هیئت دولت به خراسان رضوی برای منطقه غرب این استان همراه با خیرات و برکات فراوانی بود.

وبسایت ارتباط مردمی دکتر محمد رضا محسنی ثانی در روزهای آینده تصمیم دارد بخش هایی از مستندات پیگیری های انجام شده ، را برای اطلاع همشهریان گرامی به نمایش بگذارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.