اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 تير 1391 / کد مطلب: 2963 / نظرات: 1

معاون استاندار و فرماندار وِیژه سبزوار:


ارتقای داورزن و ششتمد اتفاق مباركی برای مردم بود


ارتقای داورزن و ششتمد اتفاق مباركی برای مردم بود  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت : ارتقای بخش های داورزن و ششتمد به شهرستان در سفر رییس جمهوری به سبزوار اتفاق مباركی برای استان ، شهرستان و مردم این دو بخش بود.
  
 
به گزارش سبزوار پيام به نقل از ایرنا ،'قاسم شعبانی عطار'  در جمع مسوولان شهرستان سبزوار افزود:ارتقای داورزن و ششتمد ،زمینه ساز توسعه و رشد فرهنگی سیاسی ،اجتماعی ، اقتصادی و عمرانی در ابعاد مختلف است.

نماینده عالی دولت در سبزوار مصوبات سفر چهارم رییس جمهوری برای این شهرستان را اعلام و این مصوبات را برای مردم این شهرستان منشاء خیر و بركت دانست .

وی با بیان اینكه برخی از مصوبات سفر به ما ابلاغ رسمی شده، اظهار داشت: اتصال آنتن راه آهن سبزوار به شبكه سراسری تا پایان سال 93 ، احداث كنار گذر سبزوار و شروع عملیات باند دوم سبزوار – قوچان تا پایان سال 93 از جمله این مصوبات است.

وی صدور مجوز ایجاد دانشكده دندانپزشكی سبزوار توسط بخش غیر دولتی ، تكمیل مجموعه ورزشی 15 هزار نفری سبزوار تا خرداد 92 و احداث سالن هفت هزار نفری هندبال در این شهرستان را از دیگر مصوبات سفر برشمرد.

وی اختصاص 35 میلیارد ریال برای بهسازی ، بازسازی و نوسازی بافت فرسوده سه شهرستان از جمله سبزوار و اختصاص 12 میلیارد ریال برای ساماندهی و توانمند سازی سكونتگاه های غیر رسمی پنج شهرستان از جمله سبزوار را از جمله دیگر مصوبات این سفر برشمرد.

شعبانی افزود: همچنین شبانه روزی كردن فعالیت پروازی فرودگاه سبزوار به عنوان پشتیبان فرودگاه مشهد ظرف یكماه توسط شركت فرودگاه های كشور با همكاری انجمن هواپیمایی كشور از مصوبات این سفر برای سبزوار است.

فرماندار سبزوار اختصاص 10 میلیارد ریال برای تجهیز فضای فنی و آزمایشگاهی در بحث حفاظت محیط زیست ، اختصاص 16 میلیارد ریال برای خرید هشت دستگاه سنجش هوا و اختصاص دو میلیارد ریال برای انجام مطالعات كاهش آلودگی هوا در چهار شهرستان از جمله سبزوار را هم از مصوبات سفر چهارم ریاست جمهوری به استان عنوان كرد.

وی با بیان اینكه از مصوبات كلی این سفر هم دستگاه های اجرایی باید در حد سهم شهرستان پیگیری داشته باشند این مصوبات را شامل گاز رسانی به روستاهای بالای 100 خانوار تا پایان سال 92 ، 100 میلیارد ریال برای اجرای طرح های آبخیزداری طی سال های 91 و 92 ، 50 میلیارد ریال در قالب كمك های فنی و اعتباری برای اجرای طرح های عشایری استانی و افزایش سهمیه كمك و یارانه های مربوط به كشاورزان در شهرستان های كمتر توسعه یافته ذكر كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.